سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

۳۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری

  • قابلیت ثبت نامه های ارسالی و دریافتی
  • امکان ثبت سطوح دسترسی برای مشاهده، ویرایش و حذف نامه ها
  • قابلیت تشخیص فرمت نامه هنگام کپی از فایل ورد
  • اختصاص کارتابل به هر فرد
  • امکان ارجاع نامه به افراد مختلف
  • توانایی ردیابی و رصد تغییرات متن نامه توسط افراد مختلف
  • امکان ثبت قالب های پیش فرض
  • اطلاع رسانی بلادرنگ در زمان ارجاع نامه به کارتابل افراد
  • استفاده از فناوری تبدیل صوت به متن در ارجاع نامه

 

 

جستجوی نامه ها

 

ارجاعات دبیرخانه

ارجاعات دبیرخانه

 

 

ردیابی تغییرات متن نامه

 

تبدیل صدا به متن

 

  • محمدرضا عرفانی

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) باشد؟

در گذشته و با آغاز کسب و کارهای مختلف، مدیران و پرسنل برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود از ابزارهای مختلف از جمله نرم افزارهای صفحه گسترده و یا روش‌های دستی مانند یادداشت برداری در دفاتر و... استفاده می‌کردند.  این کارها اشکالات بسیاری داشت. از جمله معایب استفاده از نرم افزارهای صفحه گسترده مانند اکسل و ورد و یا روش‌های دستی برای مدیریت ارتباط با مشتریان عبارت است از:

به روزرسانی، تفسیر و همگام سازی نرم افزارهای صفحه گسترده با سازمان های مختلف، دشوار است.

اطلاعات با ارزش مشتری در صندوق ورودی کارمندان، مخفی خواهد شد.

یادداشت‌ها گم شده و یا اشتباها به دور انداخته می‌شوند.

ارتباطات مشتری بین کارمندان سازمان، با مغایرت و چندگانگی روبرو خواهد شد.

و اما مشکل واقعی این است که مهمترین داده‌های شما در سیستم‌ها و بین افراد مختلف پخش شده است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان موجب می‌شود که بتوانید اطلاعات مشتریان خود را جذب و متمرکز کرده و در نتیجه به بهینه سازی فرآیند فروش خود کمک نمایید.

 

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) باشد؟

 

نرم افزار CRM؛ ارزشمندترین دارایی شما

این سوال بسته به نوع صنعت افراد و اینکه تجارت آنها در چه وضعیتی است، پاسخ‌های مختلفی به همراه دارد.

صاحبان هتل و دارندگان فروشگاه اغلب بر روی مکان کسب و کار تاکید دارند.

مدیران کسب و کار IT تمایل دارند که روی محصولات جدید، پرطرفدار و یا مشارکت آنها تمرکز کنند.

مدیران مشاغلی همچون مشاوره، اعتقاد دارند که مغز کارمندانشان باارزش ترین دارایی آنهاست.

برخی دیگر نیز بر علائم و مارک‌های تجاری به عنوان مهم‌ترین دارایی‌شان تأکید می‌کنند.

البته، یک تیم مدیریتی عالی؛ کارمندان اختصاصی و فروش نیز در لیست پاسخ‌های این سوال قرار دارد.

و اما تنها نقطه مشترک همه این پاسخ‌ها با هم این است:

" جذب مشتری و افزایش رضایت او".

مشتریان برای مشاغل عناصر بسیار مهمی می‌باشند. آنها صورتحساب‌های پرسنل و دستمزد آنها را پرداخت می‌کنند. با این وجود، چرا مشتریان اغلب نسبت به تأمین کنندگان خود اظهار نارضایتی می‌کنند؟

مشتریان به دلایل زیادی از فروشندگان خود ناامید می‌شوند. در اینگونه مواقع، آنها از فروشندگان دیگری محصولات خود را تامین می‌کنند؛ کالای خود را تغییر می‌دهند یا به سمت شرکت رقیب جذب می‌شوند. این دلایل 34 درصد از کل دلایل از دست دادن مشتری را به خود اختصاص داده است. 66٪ باقی‌مانده به دلایلی دیگر فروشندگان یا مکان خرید خود را ترک کرده و یا تغییر می‌دهند. این مشتریان هنگام تعامل با برخی فروشندگان احساس نادیده گرفته شدن می‌کنند. اما در ادامه ما به شما ابزاری برای "کسب رضایت حداکثری مشتریان" معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار CRM؛ ارزشمندترین دارایی شما

 

دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM، برنامه ای است که برای جمع‌آوری کلیه جنبه‌های اطلاعات مشتریان در یک مکان طراحی شده است. یک نرم افزار CRM تمام داده‌های مربوط به مشتریان فعلی و آینده شما را متمرکز می‌نماید. با نرم افزار CRM، فروشندگان قادر خواهند بود به حساب خرید مشتریان؛ تماسها؛ ایمیلها؛ چت؛ پشتیبانی و غیره دسترسی داشته باشند. با سی آر ام، هیچ جزئیاتی از رابطه مشتری با فروشندگان نمی‌تواند از دید پرسنل پنهان بماند. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، برای استفاده مشاغل با هر اندازه و بودجه‌ای می‌باشد. در ادامه به بررسی4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان‌ها از نرم افزار CRM می‌پردازیم.

1. همه داده های خود را در یک مکان با دسترسی آسان تلفیق کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، داده‌های مشتریان را متمرکز نموده تا هر فرد در شرکت، بتواند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود از طریق یک بستر واحد و متمرکز دسترسی پیدا کند. این اطلاعات مورد نیاز عبارت است از:

  • اطلاعات تماس

می‌توانید آدرس ایمیل مشتریان؛ شماره تلفن‌ها؛ آدرس‌های پستی؛ وب سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را جستجو کنید.

  • تاریخچه ارتباطات

می‌توانید تمام تعاملات را از طریق ایمیل؛ تماس‌های تلفنی؛ چت آنلاین و بخش پشتیبانی مشتری پیگیری کنید.

  • تاریخچه مشتری

می‌توانید مدت زمان روابط با مشتریان؛ سابقه خرید و نحوه یافتن مشتریان را بررسی کنید.

2. بیشتر و سریعتر بفروشید!

سختی در ورود اطلاعات، یکی از بزرگترین دلایل ضعف روش‌های سنتی فرآیند فروش و ارتباط با مشتری است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، بسیاری از وظایف تکراری پرسنل را خودکار می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند زمان کمتری را صرف تایپ کردن نموده و درنتیجه، فروش خود را افزایش دهند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان همچنین، به سازمان‌ها در ایجاد یک فرایند فروش استاندارد کمک نموده؛ نقشه‌ای دقیق و مرحله به مرحله برای بستن قراردادها و معاملات، به فروشندگان ارائه داده و موجب کاهش طول چرخه فروش آنها خواهد شد.

3. بر روی مشتریان خود متمرکز شوید.

با دستیابی به اطلاعات مربوط به علاقه و رفتار مشتریان، فروشندگان می‌توانند فرصت‌های مناسب را در زمان مناسب دنبال کنند، و یا با تیم بازاریابی همکاری نموده تا محتوایی هدفمند و مفید را به عنوان چشم‌انداز خود ارائه دهند. در نتیجه، فروش تبدیل به یک تجربه شخصی‌تر و متمرکز بر مشتری خواهد شد. داده‌های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) همچنین به شما کمک می‌کند از قبل، نیاز مشتریان خود را پیش بینی کرده و تیم پشتیبانی نیز می‌تواند به محض بروز مشکل برای مشتریان خود، به سرعت آنها را حل نموده و در نتیجه موجب رضایت و خشنودی مشتریان شود.

4. هوشمندسازی فرآیند فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد تا معاملات خود را مدیریت کرده و کلیه ارتباطات فروش خود را از طریق یک مکان واحد و مرکزی انجام دهند. فروشندگان با ادغام CRM با ابزارهای شغلی سازمان از جمله ایمیل؛ تقویم و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، مجبور نیستند وقت و تلاش خود را برای جابجایی بین برنامه‌های مختلف تلف کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان علاوه بر این، بینش کاملی از وضعیت هر معامله در حال انجام ارائه می‌دهد، و به مدیران فروش کمک می‌کند تا تیم خود را رهبری کرده؛ سهمیه‌ها را تعیین کنند و عملکردهای شخصی فروش را ردیابی نمایند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آهارسافت

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آهارسافت

نرم افزار سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتریان آهارسافت، یک نرم افزاری تجاری است که به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشیده و تلاش‌های خود در زمینه فروش را به حداکثر برسانند. این نرم افزار سی آر ام، شما را قادر می‌سازد تا روابط موثرتری با مشتریان برقرار کرده و بهترین تجربه را برای مشتریان خود از ارزیابی محصول تا خرید آن رقم بزنید. در گذشته به دلیل یادگیری و پیاده‌سازی پیچیده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ، تنها بزرگترین شرکت‌ها می‌توانستند آن را تهیه نمایند. اما امروزه، مشاغل با هر اندازه به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان با کاربردی آسان و قیمتی مقرون به صرفه دسترسی دارند.

  • محمدرضا عرفانی

اگر دقت کرده باشید، اتوماسیون به بخشی اساسی از زندگی روزمره انسان تبدیل شده است. هر بار که با فشار یک دکمه، درب پارکینگ منزل خود را باز می‌کنید، دستگاه قهوه ساز خود را روشن می‌کنید یا ساعت زنگ دار خود را تنظیم می‌کنید، در واقع شما در حال استفاده از مزایای اتوماسیون می‌باشید. یکی از امکانات بی شماری که توسط فناوری‌های خودکار ارائه شده است، استفاده از  ابزارهای رایانه ای در محیط کار است. محققان، اتوماسیون اداری را به عنوان "استفاده از سیستم های رایانه‌ای برای اجرای انواع عملیات اداری، مانند فرآیندهای دبیرخانه؛ پردازش متن؛ حسابداری؛ پست الکترونیکی؛ سازماندهی داده‌های مشتری؛ ایجاد گزارش و..." تعریف می‌کنند. ساده سازی و بهینه سازی این کارکردها می‌تواند به حذف کاغذبازی های اداری؛ کارآمدتر و مؤثرتر شدن فعالیت های یک شرکت‌ کمک بسیاری نماید. Aurelio Locsin در مقاله هوستون کرونیکل توضیح داد: "خودکارسازی فرایندها باعث کاهش درگیری کارمندان در کارهای دفتری خواهد شد و باعث می‌شود تا روی بخش‌هایی از کار خود که تمایل دارید متمرکز شوید. علاوه بر این، خودکارسازی سیستم های اطلاعاتی باعث کاهش عملیات ذخیره سازی خواهد  شد.

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار اتوماسیون اداری باشد؟

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار اتوماسیون اداری باشد؟

 

اهمیت استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری

دانشمندان علم رایانه؛ متخصصان فناوری اطلاعات و مدیران آینده نگر استفاده از اصطلاح "اتوماسیون اداری" را از بیش از سه دهه قبل آغاز نموده اند. نقطه عطف واقعی در تاریخ اتوماسیون اداری، اختراع و استفاده گسترده از این فناوری در رایانه های شخصی (personal Inc) بود. با گذشت سال‌ها  و با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای اتوماسیون اداری به صورت مدرن‌تر؛ بهتر و سریعتری طراحی و تولید شده اند. Saritha Pujari در مقاله خود با عنوان "اهمیت سیستم اتوماسیون اداری برای شرکت‌های تجاری" چهار کاربرد اصلی این فناوری را نشان می‌دهد:

الف) تولید اسناد خروجی (با استفاده از پردازنده متن)

ب) ذخیره و بازیابی اسناد (استفاده از سیستم‌های مدیریت اسناد )

ج) انتقال پیام (با استفاده از سیستم‌های ارتباطی پیام)

د) برنامه ریزی و مدیریت جلسات (با استفاده از سیستم های کنفرانس ویدیویی).

امروزه، اتوماسیون سازی اداری به شدت همه گیر و پیشرفته شده است، به طوری که حتی دانشمندان در حال بررسی پتانسیل روبات‌ها و هوش مصنوعی در محیط‌های کاری می‌باشند.

 

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

اجرای نرم افزار اتوماسیون اداری در کسب و کار شما، برای راه اندازی فناوری و استاندارد‌سازی فرایندها نیاز به سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات دارد. برای اولویت بندی مؤثر منابع، باید مناطقی را شناسایی کنید که اتوماسیون می تواند بالاترین ROI را برای شرکت شما داشته باشد. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که اتوماسیون  اداری می‌تواند موجب سوددهی تجارت شما شود:

1. تناسب با تقاضای بازار

اتوماسیون سازی امور اداری، قابلیت چابکی و مقیاس پذیری مناسبی را برای انجام تغییرات مورد نظر در شرایط بازار به شما ارائه خواهد داد، زیرا مجبور نیستید کارمندان بیشتری را برای رسیدگی به نوسانات تقاضاهای مشتریان یا حجم سفارش‌ها استخدام کنید. به عنوان مثال، اتوماسیون می‌تواند به شما در انجام بسیاری از کارهای تکراری کمک کند، بنابراین نیازی به استخدام و آموزش کارمندان جدید برای مدیریت موجودی؛ پردازش سفارشات یا رسیدگی به پرداخت‌ها نیست. شما می توانید هزینه‌ها را بهتر کنترل کرده و اطمینان حاصل کنید که مشتریان بدون تأخیر سفارشات خود را دریافت می‌نمایند.

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

 

2. هزینه ها را کاهش دهید.

بسیاری از مشاغل کوچک بودجه زیادی را برای استخدام کارمندان برای انجام کارهایی که دارای نیروی کار بوده و بسیار  وقت گیر هستند، می گذرانند. سیستم اتوماسیون اداری به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد کارمندان مورد نیاز برای انجام این کارها را کاهش داده و در نتیجه، هزینه‌های خود را کاهش داده و سودآوری خود را افزایش دهید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به جای کمیت کارمندان خود روی کیفیت کار آنها، تمرکز کنید تا بتوانید استعدادهای بهتری برای رشد شرکت فراهم نمایید.

3. بهینه سازی نیروی کار متخصص

خودکارسازی وظایف سازمانی، به مدیران این امکان را می‌دهد تا منابع سازمان را از انجام وظایف تکراری نجات داده و به جای انجام دستی کارها، روی ابتکارات استراتژیک و نوآورانه متمرکز شوند.

4. نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی را افزایش دهید.

اتوماسیون اداری تحت وب می‌تواند در بهینه سازی بودجه و بهبود نتایج به سازمان‌ها کمک کند. اتوماسیون سازی اداری موجب می شود تا حجم زیادی از داده های مشتری را پردازش؛ تجزیه و تحلیل کرده و سازماندهی کنید تا بتوانید استراتژی های شخصی سازی را پیاده سازی نمایید. این استراتژی‌ها برای بهبود نتایج فروش و بازاریابی در سا‌ل‌های آینده بسیار مهم خواهند بود.

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

 

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

سیستم اتوماسیون اداری تحت وب شرکت آهارسافت، مجموعه ای از بهترین امکانات و مزایا را برای هر سازمان و با هر اندازه ارائه می‌دهد. نرم افزار اتوماسیون اداری آهارسافت، فرایندهای دستی را کاهش داده و حجم زیادی از داده ها را در فضای کمی ذخیره می‌کند. این سامانه، نه تنها کارهای روزمره را ساده تر می‌کند، بلکه بازیابی اطلاعات را نیز سرعت می بخشد. علاوه بر این، این ابزار قابلیت مشاهده فرآیندها را ارائه داده و به مشاغل کمک می کند تا تنگناهای موجود در بخش های مختلف سازمان سازمان را به راحتی مشاهده نمایند. از طرف دیگر، با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید شخصا و به صورت مستقیم، به تماشای جریان داده‌ها بپردازید.

امکانات و ماژول های مختلف سیستم اتوماسیون اداری آهارسافت عبارت است از:

نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار نامه نگاری

ارجاع نامه

مکاتبات اداری

انواع کارتابل:

  1. کارتابل فرایندها
  2. کارتابل ارجاعات
  3. کارتابل نامه ها

 به طور خلاصه، مزایای اتوماسیون اداری آهارسافت برای شرکت شما شامل:

صرفه جویی در هزینه (از جمله استفاده از انرژی؛ مواد و هزینه های نیروی کار)

افزایش بهره وری و افزایش سرعت رشد شرکت

ذخیره اطلاعات مهم با امنیت بسیار بالا

توانایی پرسنل در پیگیری خروجی و عملکرد خود

کاهش میزان خطا در کارها و فرآیندهای مختلف

بهبود ارتباطات همکاران و مشتریان

زمانبندی کارها و ساعات کاری کارمندان

کنترل بودجه و کاهش هزینه های سازمان

مدیریت منابع سازمان

بازیابی سریع اطلاعات و داده‌ها

امکان دسترسی همزمان به داده های یکسان توسط پرسنل

دسترسی سریع به اطلاعات و داده‌ها

پس انداز در هزینه های تولید و خدمات به علت مدیریت سریع اطلاعات

افزایش فضای سازمان با کاهش فعالیت‌های دستی؛ حذف کاغذبازی؛ حذف زونکن‌ها و پرونده‌ها

و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

موارد مشابه

  • محمدرضا عرفانی

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار ERP باشد؟

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

برای بسیاری از مشاغل در حال رشد، مسئله این است که چه زمانی به نرم افزار مدیریت منابع سازمان - Enterprise Resource Planning نیاز دارند. انتظار می‌رود تا سال 2020 بازار جهانی سامانه ERP ، 41.69 میلیارد دلار ارزش داشته باشد. افرادی که هرگز از این نرم افزار استفاده نکرده اند ، ممکن است این موضوع را که "آیا سیستم ERP برای تجارتشان مهم است یا نه؟" را به خوبی درک نکنند؛ اما از آنجا که جهانی شدن بازار تجارت، بسیاری از صنایع را تحت فشار قرار می‌دهد، جستجو برای یافتن تمام ابزارهایی که موجب بهینه سازی و افزایش بازده کسب و کار شما خواهند شد، یک مزیت رقابتی ضروری است. برای بسیاری از شرکت‌ها ، این افزایش بازده، با استفاده از نرم افزار ای آر پی حاصل می‌شود. سامانه جامع برنامه ریزی منابع سازمان، توسط سازمان‌هایی که به دنبال مدیریت کارکردهای تجاری خود در یک سیستم متمرکز و یکپارچه هستند، استفاده می شود. ERP معمولاً توسط شرکت‌هایی که در زنجیره تأمین مشغول کار هستند، به کار می رود تا بتواند تمام بخش‌های متحرک ساخت و توزیع شرکت را ردیابی و بهینه سازی نماید.

اهمیت استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ای آر پی

سازمان‌هایی که نیاز فراوانی به مدیریت کارکنان؛ مشتریان و موجودی خود دارند، می توانند روی این نرم افزار حسابی ویژه باز کرده و به مزایای آن اعتماد کنند. نرم افزارهای یکپارچه ای آر پی، همه اطلاعات و داده‌های وارد شده در سازمان را در یک پایگاه داده واحد، ذخیره کرده و به همه بخش‌ها این امکان را می‌دهد تا از این پایگاه داده واحد استفاده نمایند. علاوه بر این، تمام این داده‌ها می‌توانند سازماندهی؛ تجزیه و تحلیل شده و به گزارش تبدیل شوند. ERP مدیریت ارتباط با مشتری؛ منابع انسانی؛ هوش تجاری؛ مدیریت مالی و قابلیت‌های زنجیره تأمین را در یک سیستم واحد گرد هم آورده است.

اهمیت استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ای آر پی

اهمیت استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ای آر پی

 

7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار ERP

یکی از مهمترین مزایای نرم افزار ERP در یک تجارت مدرن این است که شما می‌توانید بسیاری از بخش‌ها و فرآیندهای اصلی تجارت را تنها توسط یک سیستم یکپارچه، مدیریت نمایید. به عبارتی، سامانه ای آر پی، تمام کارکردهای تجاری متفاوت سازمان را در یک سیستم و پایگاه داده واحد ادغام کرده و به آنها امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را خواهد داد. در ادامه به بیان ‌7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان‌ها از نرم افزار ERP می‌پردازیم.

  1. افزایش پس‌انداز و نرخ بازگشت سرمایه ROI

اگرچه بسیاری از نرم افزارهای سازمانی در سال‌های اخیر، افزایش قیمتی چشمگیر را تجربه کرده اند، با این وجود، بسته های ERP هنوز یک سرمایه گذاری بزرگ به شمار می روند. این برنامه موجب صرفه جویی در سازمان شما شده و  می تواند یک ROI عالی را به شما ارائه دهد. ERP بسیاری از ماژول‌ها و سیستم‌هایی را که ممکن است در سازمان شما قطعه قطعه شوند، متحد کرده و کارکنان از یک سیستم متمرکز، قادر به دسترسی به تمام ابزارهای لازم برای کسب و کار خود خواهند بود. در واقع، این نرم افزار با متحد کردن نرم افزارهای مختلف، به پرسنل شرکت‌ها کمک می‌کند تا از وقت خود به صورت  کارآمدتری استفاده کنند. با نرم افزارهای یکپارچه ERP، کاربران مجبور نیستند بخشی از اطلاعات موردنیاز خود را در چندین سیستم گسسته و متفاوت، به دست آورند. با داشتن پایگاه داده اصلی، بازیابی اطلاعات بسیار آسان‌تر است. علاوه بر این، با استفاده از این نرم افزار، سازمان شما می‌تواند نیاز به آموزش کاربران برا یادگیری چندین سیستم مختلف را از بین برده و در نتیجه، این امر موجب کاهش هزینه‌های سازمان در زمینه آموزش خواهد شد.

  1. همکاری بهتر

ویژگی‌های سیستم‌های ERP بسته به نسخه ای که استفاده می‌کنید می تواند کمی متفاوت باشد، اما به طور کلی همه سیستم‌های ای آر پی، به نوعی همکاری را بهبود می بخشند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد، بانک اطلاعاتی متمرکز ERP، جزئی جدایی ناپذیر از این سیستم بوده که آن را به نرم افزاری بی‌نظیر تبدیل نموده است. با استفاده از این پایگاه داده، شما یک منبع اطلاعات صحیح و واحد را در اختیار‌ شرکت خود قرار می‌دهید. این کار باعث می‌شود هرگونه خطایی که در اثر کار با داده‌های نادرست ایجاد شده است و همچنین، هزینه های اضافی دیگر کاهش یابد. علاوه بر این، نیازی به ادغام اطلاعات در سیستم‌ها یا منابع مختلف نیست. از آنجا که کلیه داده‌ها از طریق یک سیستم واحد گردآوری؛ ذخیره؛ به اشتراک گذاشته شده و در دسترس هستند، هیچ نگرانی در مورد صحت؛ کامل یا ایمن بودن فایل‌های داده وجود ندارد.

  ERP همکاری را در سازمان افزایش می دهد.

  ERP همکاری را در سازمان افزایش می دهد.

  1. تجزیه و تحلیل بهتر

از آنجا که ERP کلیه داده‌های ورودی کاربران را ضبط و ذخیره می‌کند، بنابراین به عنوان یک ابزار هوشمند در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار به شمار می‌رود. نرم افزار ERP می تواند گزارشات مختلف را به صورت آسانتر و سریع‌تر فراهم نماید. تهیه گزارش هایی که می توانند طی روزها تحقیق و تدوین و با روش‌های دستی انجام شوند؛ توسط ای آر پی، فقط چند دقیقه طول می‌کشد.  

  1. افزایش بهره وری

در روش های سنتی، انجام کارهای خسته کننده و تکراری، اجتناب ناپذیر است. یک نرم افزار مدیریت منابع سازمان می‌تواند طولانی‌ترین و خسته کننده‌ترین کارهای شما را به طور خودکار انجام دهد. دیتابیس موجود در این نرم‌افزار کارهای اضافی مانند ورود داده‌ها را از بین برده و به سیستم اجازه می‌دهد تا در عرض چند دقیقه محاسبات پیشرفته ‌ای را انجام دهد. این امر، زمان اعضای سازمان را برای انجام کارهای متفکرانه و مفید، آزاد کرده و در نتیجه، ROI را افزایش می‌دهد. بنابراین، از این طریق ای آر پی، بهره وری؛ کارایی و سودآوری سازمان شما را افزایش خواهد داد.

نرم افزار ERP شرکت آهارسافت

نرم افزار ERP شرکت آهارسافت

 

نرم افزار ERP شرکت آهارسافت

هنگامی که به دنبال نرم افزار  ERP مناسب با سازمان خود می‌باشید، ممکن است ابتدا در مقابل انبوهی از نرم افزارهای یکپارچه قرار گرفته و در نتیجه در انتخاب مناسب، دچار سردرگمی و ابهام شوید. نرم افزار ERP شرکت آهارسافت می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای کسب و کار شما باشد. این سامانه، سرویس‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی را از طریق یک مرورگر وب در اختیار تولید کنندگان قرار می‌دهد. با استفاده از نرم افزار می توانید به راحتی سفارشات؛ درخواست‌ها؛ فرآیندهای تولید را مدیریت کرده و بهینه سازی؛ خودکارسازی و یکپارچه سازی نمایید. همچنین سیستم مدیریت منابع سازمان آهارسافت، یک سیستم یکپارچه برای طراحی پیچیده ترین فرایندها می باشد.در مورد سیستم فرایند ساز نیز می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

موارد مشابه

  • محمدرضا عرفانی

رای بیان اهمیت فراوان مدیریت دانش  (Knowledge Management)می‌توان گفت: در حال حاضر، هیچ راهی برای درک اهمیت مدیریت دانش در سازمان‌های موجود در قرن بیست و یکم وجود ندارد. در سال 1597 سر فرانسیس بیکن فیلسوف؛ سیاستمدار؛ دانشمند؛ حقوق‌دان و نویسنده انگلیسی معروف گفته است: "دانش قدرت است". در چند دهه گذشته ایجاد و اشتراک دانش رونق فراوانی پیدا کرده است. هر سازمان برای اطمینان از استفاده مؤثر از داده‌های خود باید نوعی مدیریت دانش داشته باشد. درک اهمیت مدیریت دانش  (KM)برای هر فردی که در یک سازمان دانش بنیان؛ تجارتی و حتی دانشجویی فعالیت می کند، بسیار مهم است.

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت دانش  (KMS)باشد؟

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت دانش  (KMS)باشد؟

 

7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار مدیریت دانش

جمع آوری دانش و داده‌های موجود در سازمان، فقط نیمی از نبرد کشف و دستیابی به اهمیت مدیریت دانش است. پس از جمع آوری گنجینه دانش سازمان، به یک روش صحیح برای سازماندهی و تحلیل آن نیاز دارید. بدون سازماندهی و تحلیل، دانش جدید شما به هیچ وجه قدرت زیادی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید داده‌ها و دانش شرکت خود را به طور مؤثری مدیریت کنید، به نرم افزاری با قابلیت اتوماسیون و توزیع فرایندهای سازمان خود نیاز دارید. در ادامه، به ارائه 7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان‌ها از نرم افزار مدیریت دانش خواهیم پرداخت.

  1. جلوگیری از فرار مغز

با ضبط دانش در یک سیستم مدیریت دانش، اطمینان حاصل می کنید که کارمندان آینده به همان اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد؛ حتی اگر یک کارمند ارشد یا SME ارزشمند، شرکت یا بخشی خاص از آن را ترک کند. این امر به ویژه در پست هایی با گردش مالی بالا، مانند فروش و خدمات به مشتری بسیار مهم و ارزشمند می‌باشد.

  1. راه حل های پشتیبانی سریعتر:

هدف اصلی نرم افزار مدیریت دانش، متمرکز کردن اطلاعات در یک مکان قابل دسترسی است. وقتی این اتفاق بیفتد، هم کارمندان و هم مشتریان می توانند مشکلات را با سرعت بیشتری حل کنند. از طرفی؛ کارمندان می‌دانند که منابع مهم را در کجا پیدا کنند و مشتریان می‌توانند از راه حل‌های دردسترس، برای غلبه بر موانع مشترک استفاده نمایند. هنگامیکه سازمان شما راه حل های سریع‌تری ارائه می دهد، می‌توانید انتظار افزایش رضایت مشتری را داشته باشید.

7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار مدیریت دانش

7 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار مدیریت دانش

 

  1. کاهش حجم خدمات:

اضافه کردن یک پایگاه دانش به وب سایت شما یک مزیت مهم برای تیم خدمات به مشتریان سازمان شما می‌باشد. با استفاده از نرم افزار مدیریت دانش، مشکلات معمول و ساده مشتری دیگر نیازی به ارتباط با نمایندگی برای حل آنها ندارد. درعوض، مشتریان می‌توانند بدون برقراری تماس یا نوشتن و ارسال ایمیل، راه حل‌های خاص خود را جستجو کنند. هنگامی که این موارد ساده را از صف پشتیبانی خود حذف می‌کنید، تیم خدمات شما می توانند وقت بیشتری را صرف تمرکز روی موضوعات پیچیده و فوری نماید.

  1.  امکان تصمیم گیری بهتر و سریعتر:

یک نرم افزار KM با مدیریت اطلاعات مربوطه در زمان نیاز از طریق جستجو، می تواند زمینه تصمیم گیری‌های خوب و مناسبی را برای سازمان فراهم نماید. همکاری باعث می‌شود که در هنگام نیاز به تصمیم گیری، تعداد زیادی از نظرات و تجربه های متنوع را بررسی کنیم.

  1. کاهش هزینه‌ها

تمام تصمیمات شغلی سرانجام به تجزیه و تحلیل میزان هزینه و سود شرکت، منتهی خواهد شد. واضح است که مدیریت دانش، به طور قابل توجهی هزینه‌های یادگیری و توسعه متمرکز و همچنین، ارائه خدمات آموزش به شخص ثالث را کاهش خواهد داد.

  1. یادگیری مؤثرتر

مدیریت دانش، به ویژه در قالب اشتراک دانش، نتایج یادگیری بهتری ایجاد خواهد کرد. این امر به این دلیل است که دانش به طور مستقیم از تجربه زندگی واقعی کارمندان حاصل می شود. بنابراین، هنگام رخداد هر اتفاق جدید و پیش بینی نشده در سازمان، به کارکنان این فرصت را دارند که بلافاصله آنچه را که آموخته‌اند بکار گیرند، بنابراین اطلاعات جدیدف با سرعت بیشتری به کار گرفته خواهند شد.

  1. بهبود روند تصمیم گیری و گردش کار شفاف

همه ما به یک پایگاه دانش محکم و استواری نیاز داریم تا بتوانیم برای اتخاذ تصمیمات بهتر و انجام موثر کارهایمان به آن اعتماد کنیم. یک سیستم KM با ساختار خوب و با کاربرد آسان، دقیقاً همین قابلیت را ارائه خواهد داد. به عبارت دیگر، به جای اینکه کارمندان مجبور شوند جریان کاری خود را متوقف کنند و از یک مدیر یا همکار ارشد، برای حل مشکل خود کمک بخواهند، باید به یک پایگاه دانش قابل جستجو دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، آنها می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را درست در محل کار خود پیدا کرده و در نتیجه، وظایف خود را به طور سریعتر و مؤثرتری انجام دهند. با پیشرفت فن آوری‌های مناسب، این امکان در دستگاه‌های تلفن همراه نیز وجود دارد، بنابراین کارمندان می‌توانند از هر کجا که باشند به پایگاه دانش دسترسی داشته باشند.

نرم افزار مدیریت دانش شرکت آهارسافت

 

نرم افزار مدیریت دانش شرکت آهارسافت

نرم افزار مدیریت دانش شرکت آهارسافت یکی از سیستم‌های برتر مدیریت دانش در کشور است. این نرم افزار، این امکان را به شما می دهد تا تمام دانش سازمان خود را با به راحتی و با روشی امن جستجو نمایید. شما می توانید از این روش برای بهبود عملکرد تیم پشتیبانی خود استفاده کرده؛ سریعتر به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنید و بینش سازمانی خود را نیز تقویت نمایید. علاوه بر این، شما می توانید واقعیت ها و ایده های تحقیق و توسعه را به طوری مؤثرتری برای مدیریت و توزیع در سازمان، در اختیار ذینفعان و تصمیم گیرندگان قرار دهید.

امکانات و ماژول‌های نرم افزار KM شرکت آهارسافت عبارت است از:

  • افزایش سطح کارآمدی سازمان؛
  • امکان پرسش و پاسخ و درج پست و کامنت؛
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته برای کمک به بهینه سازی محتوا؛
  • جستجوی عمیق دانش؛
  • افزایش سرعت و بهبود تصمیم گیری؛
  • افزایش همکاری؛
  • ایجاد دانش سازمانی؛
  • بهینه سازی فرآیند آموزش؛
  • آموزش و نوآوری؛ افزایش شادی و حفظ کارکنان به دلیل ارزش گذاری دانش؛
  • افزایش سهم بازار؛
  • بهبود تصمیمات تجاری به لطف دسترسی آسان به تخصص و شیوه‌های پیشرو؛
  • افزایش رضایت مشتری؛
  • سرعت بخشیدن به بهره وری و دسترسی به موقع به دانش؛
  • بهبود نوآوری از طریق همکاری گسترده تر و بدون مرز؛
  • افزایش کیفیت و همکاری پرسنل با استفاده از استاندارد سازی روش‌های کار و امکان گفتگو با متخصصان برجسته از طریق تالار گفتمان؛ انجمن و فروم سازمانی. در این فروم ها، اشخاص می توانند مسائل خود را مطرح کرده و پاسخ هایی نیز برای رفع مشکلاتشان دریافت نمایند.
  • محمدرضا عرفانی

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار فرآیند ساز (BPMS)باشد؟

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۹ ب.ظ

آیا به دلیل افزایش رقابت، نیاز به کاهش زمان ارائه محصول خود به بازار دارید؟

آیا کارمندان یا مشتریان، اطلاعاتی در مورد چگونگی عملکرد فرآیندهای کلیدی سازمان ندارند؟

آیا مدیریت فاقد اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های کلیدی مرتبط با فرآیندهاست؟

اگر به هر یک یا همه این موارد پاسخ مثبت داده اید، شاید لازم باشد نگاه دقیق‌تری به مزایای اصلی مورد انتظار نرم افزار فرآیندساز (BPMS) بیندازید.

1. افزایش چابکی

سازمان‌ها دائماً با نیاز به تغییر روبرو هستند. تغییرات ممکن است در نتیجه تصویب مقررات جدید؛ مطالبات بازار یا ظهور روش‌های جدید کار، ضرورت پیدا کنند. یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار فرآیندساز BPM این است که طراحی فرآیندهای قابل انعطاف را تسهیل می‌کند. با نرم افزار فرآیندساز، با حداقل هزینه، انعطاف پذیری قابل توجهی را در هنگام ایجاد تغییرات در فرآیندها مشاهده می‌نمایید. فرایندها به راحتی می‌توانند متناسب با نیاز سازمان شما تنظیم شوند.

2. افزایش رشد و بهره وری

نرم افزار فرآیندساز می‌تواند بسیاری از عناصر تکراری را در جریان‌های کاری منظم، اتوماسیون نموده و تسهیل نماید. پیشرفت‌های فرآیندها از جمله: رفع تنگناها؛ معرفی مراحل ساخت تسک های متوالی و موازی و از بین بردن مراحل زائد را می‌توان به راحتی با نرم افزار فرم سازانجام داد. این پیشرفت باعث می‌شود کارمندان بتوانند بیشتر وقت خود را صرف فعالیت‌های مفید کنند. در نتیجه، این موضوع موجب افزایش رشد و بهره وری و کاهش ضایعات سازمان خواهد شد.

افزایش بهره وری

1. افزایش کارآیی و کاهش خطرات

امکان ایجاد دیدی کلی از فرآیندهای تجاری توسط مدیریت فرآیندهای تجاری (BPM)موجب افزایش تمرکز بر ناکارآمدی‌های سازمان خواهد شد. از آنجا که نرم افزار فرآیندساز به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا کارآمدتر فعالیت کنند، بنابراین، آنها به بهترین وجه می‌توانند منابع خود را ذخیره نمایند. سیستم فرآیندساز همچنین منجر به طراحی فرآیندهای بهتر؛ اجرایی‌تر و نظارت شده می‌شود، که این امر نیز به کاهش خطر تقلب در سازمان کمک بسیاری خواهد کرد.

2. انطباق و شفافیت

سازمان‌ها باید مطابق مقررات صنعت باشند. سیستم فرآیندساز تضمین می‌کند که سازمان‌ها می‌توانند الزامات نظارتی را به سرعت پیاده سازی نمایند. علاوه بر این، با این روش، از بروز هرگونه تأخیر و جریمه در امور جلوگیری خواهند کرد. وقتی BPM را می‌پذیرید، فرآیندهای سازمانی برای کارمندان شفاف و قابل رویت می‌شوند.

3. رضایت کارمندان

نرم افزار فرآیندساز نوارهای قرمز زیادی را در سازمان‌ها از بین برده و به کارمندان این امکان را می دهد تا صددرصد روی کار خود تمرکز کنند، زیرا اتومات سازی فرآیندها باعث کاهش تعداد کارهای تکراری شده و دسترسی به اطلاعات را آسان‌تر می‌کند. این امر موجب افزایش بهره وری سازمان و تولید نیروی کار پرانرژی‌تر و شادتر خواهد شد.

4. افزایش تمرکز مشتری

با داشتن فرایندهای کوچک و ساده شده و افزایش بهره وری، کارکنان قادر به تمرکز بیشتری بر روی مشتری می‌باشند. با استفاده از موتور ساخت گردش کار ظرفیت بیشتری برای پاسخ سریعتر به پیشنهادها؛ ایجاد سریعتر راه‌حل‌ها و امکان سفارشی‌سازی‌های سریعتری وجود خواهد داشت. به عبارتی، نرم افزار فرآیندساز، افراد و فناوری‌ها را به گونه ای که موجب افزایش رضایت مشتری خواهد شد، جمع‌آوری و تنظیم می نماید. با داشتن سامانه فرآیندساز، کارکنان قادر به انجام فعالیت‌هایی که نتایج مناسب را برای مشتریان و ذینفعان ارائه می دهد، می باشند.

افزایش تمرکز مشتری

5. قوام، تکرارپذیری و انتقال

با استفاده از نرم افزار فرآیندساز، هر کاری به روشی که برنامه ریزی و طراحی شده انجام خواهد شد. مشکلات یکسان به همین شیوه برطرف شده و حتی اگر نقش‌ها تغییر کنند، دیگر نیازی به ساخت مجدد چرخه‌ها نیست. موقعیت‌ها و پاسخ‌های استثنایی نیز به طور واضحی می توانند با BPMتعریف شده تا از انجام مناسب آنها اطمینان حاصل شود.

6. پایداری

با نرم افزار فرآیندساز، فرایندهای تجاری به طور مداوم بهبود یافته تا با شرایط سازمانی سازگار شوند و بتوانند نتایج مورد انتظار را ارائه دهند. این سازگاری و پایداری با حفظ کنترل یا نظارت مدیریتی BPM حاصل خواهد شد.

7. اندازه گیری

با استفاده از نرم افزار فرآیندساز می‌توان تمام فرایندها را از شروع تا پایان اندازه گیری کرده و با نتایج مورد انتظار مقایسه نمود. این امر به مدیریت افراد و فرایندها کمک بسیاری خواهد کرد. BPM هنگامی که با فناوری پیاده‌سازی می شود، ابزارهای گزارش و تحلیل را برای تصمیم گیری‌های اجرایی، فراهم می‌کند. با BPM، می توانید فرایندها را ساده سازی کرده و سازمان خود را در بهینه سازی جریان کاری خود اندازه گیری نمایید.

8. ادغام فناوری

به لطف استفاده از استانداردهایی مانند BPMN ، پلی ارتباطی بین کاربران تجاری و IT ایجاد خواهد رد. اکثر تمرکز BPM روی "برنامه ها" نبوده، بلکه بیشتر تمرکز آن، روی "فرآیندها" همراه با برنامه هایی که از آنها پشتیبانی می کنند، می‌باشد.

نرم افزار فرآیندساز شرکت آهارسافت

نرم افزار BPMS شرکت آهارسافت، بسیار مشابه نمونه خاجی خود یعنی نرم افزار فرآیندساز process maker می باشد. این نرم افزار فرم ساز، قابلیت‌های بیشتری به نسبت process maker داشته و به شما کمک می کند تا فرآیندهای سازمانی کارآمدی برای شناسایی و از بین بردن تنگناها؛ کنترل هزینه های شرکت و کنترل وظایف روزانه خود در سازمان طراحی نموده و برای افزایش اثربخشی افراد درگیر در فرآیندها، کمک بسیاری به سازمان خواهد نمود. برخی امکانات و ماژول های موتور ساخت گردش کار شرکت آهارسافت عبارت است از:

· امکان ساخت فرآیندهای سازمانی

· امکان ایجاد و اجرای رویه و گردش کارهای سازمانی

· امکان اتومات سازی فرآیندها

· ایجاد کارتابل وظایف

· امکان ساخت تسک های متوالی و موازی

· قابلیت انعطاف پذیری و ادغام با معماری و طراحی IT موجود در سازمان

  • محمدرضا عرفانی

نه به اتوماسیون اداری

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ب.ظ

نه به اتوماسیون اداری

اگر به فکر خرید اتوماسیون اداری هستید، بسیار فکر خوبی است.

اما چند لحظه صبر کنید.

بعد از خرید اتوماسیون اداری به فکر چه چیزی می افتید؟

احتمالا یک نرم افزار ورود و خروج

اما بعد از خرید یک نرم افزار ورود و خروج به فکر چه چیزی می افتید؟

نرم افزار حقوق و دستمزد

مشکلات جزیره ای شدن نرم افزارها
مشکلات جزیره ای شدن نرم افزارها

 

از حالا به بعد مشکلات شما شروع می شود.

داده ها را از اتوماسیون اداری استخراج کنید.

آنها را به نرم افزار ورود و خروج بدهید.

سپس داده های نرم افزار ورود و خروج را استخراج کنید و آنها را در نرم افزار حقوق و دستمزد ایمپورت کنید.

این جزیره ای شدن برای هر شرکت یا سازمان بسیار خطرناک بوده و پیامدهای بدی دارد:

1- باعث عصبی شدن کاربران می شود.به این دلیلی که دائما باید نرم افزارهای مختلف را بررسی نمایند.

2- باعث از بین رفتن تمرکز کاربران می شود.

3- باعث افزایش خطاهای انسانی می شود.

4- باعث افزایش تنش بین پرسنل شرکت می شود.

و بسیاری از موارد دیگر را شامل می شود... لذا توجه داشته باشید که شاید در زمان کوتاهی، درد کاغذ بازی و بی نظمی را مداوا کنید اما این موضوع همیشگی نیست.

در طی تجربه های کاری که در شرکت های دیده ام، بسیاری از این شرکت ها با چنین مشکلاتی مواجه اند.

یکی از بهترین نرم افزارهایی که در این زمینه کار کرده است، نرم افزار جامع آهارسافت، است.

سامانه erp

 

در این سایت می توانید ماژول های خاصی را برحسب نیاز خود انتخاب کنید و در نهایت از تمام آنها در یک محیط بهره ببرید.

این ماژول ها می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و شما را از سردگمی بیرون بیاورند.

فرض کنید اول صبح که کاربر میز کارش را باز می کند، در یک صفحه همه چیز قابل مشاهده است.

1- کارتابل نامه ها

2- کارتابل فرایندها

3- کارتابل وظایف شخصی

4- کارتابل دبیرخانه

5- مکالمات پرسنل

6- نمایش ورود و خروج ها

7- مرخصی ها و اضافه کارها

و.... بسیاری از موارد دیگر همگی در یک محیط قابل مشاهده اند.

 

از همه مهمتر قیمت این سامانه است، که با انتخاب ماژول های مختلف تغییر می کند و بسیار مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های این سامانه، امکان تست آن روی محیط وب است.

شرکت های مختلف می توانند این بستر را تست کنند تا از نحوه ی کار با آن مطلع گردند.

  • محمدرضا عرفانی

سامانه جامع

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

برای داشتن یک نرم افزار همه کاره در سازمان خود، نیازی به صرف هزینه ی زیاد نیست.

نرم افزارهای جامع سازمانی، هزینه های بالایی دارند.

 

به طوری شرکت های کوچک توانایی خرید آنها را ندارند.

سامانه جامع ERP آهارسافت، فکر هزینه ی شما را هم کرده است.

می توانید ماژول های مختلف را به طور سالیانه اجاره نمایید.

به عنوان مثال شاید هزینه ی یک نرم افزار ERP، نزدیک به چند صد میلیون تومان در بیاید.

اما چرا آن را اجاره نکنید؟

مهم ترین مزیت اجاره ی سامانه جامع ERP

مهم ترین مزیت این روش خرید، اطمینان از کارایی این سیستم است.

شما می توانید، با خیال راحت نرم افزار را برای یک سال استفاده کنید و اگر مطلوب شما نبود، بی خیال موضوع بشوید.

اینطوری هم هزینه ی کمتری را می دهید.

هم نرم افزار را تست می کنید.

برای آشنایی بیشتر با این شیوه خرید، برای ما پیام بگذارید.

آدرس سایت ما: https://aharsoft.com

  • محمدرضا عرفانی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای مزایای زیادی برای مشاغل مختلف و بنگاه های اقتصادی می باشد. امروزه اینترنت به ابزار اصلی تبادل اطلاعات؛ تجارت؛ ارتباطات و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است. فناوری های اینترنت طی یک دهه، در نحوه تعامل شاهد تغییرات اساسی بوده است. خوشبختانه امروزه، با افزایش سطح پیشرفت‌های تکنولوژی در سراسر جهان، دیگر فقط ما انسان‌ها نیستیم که به اینترنت متصل می‌شویم.  بلکه با فناوری جدید، اشیاء نیز به اینترنت متصل شده و با انسان ها؛ سیستم های هوشمند و داده ها در حال تعامل و تبادل می باشند. نخستین اتصال اشیاء به اینترنت از طریق RFID در سال 1999 در MIT توسط سانجی سارما، دیوید بروک و کوین اشتون انجام شد. اولین بار کوین اشتون، عبارت "اینترنت اشیاء" را ابداع نمود.

مزایای اینترنت اشیاء برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مزایای اینترنت اشیاء برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

 

انقلاب اینترنت اشیاء در ارتباط با مدیریت ارتباط با مشتریان

اینترنت اشیاء اتصال اشیاء و دستگاه های مختلف به اینترنت است و از این طریق مشکلات روزمره مردم و مشاغل را به روشی مبتکرانه و ساده حل می کند. این تکنولوژی، انقلابی در برقراری ارتباط با مشتریان و زندگی روزمره مردم از طریق اینترنت بر پا کرد. اینترنت ابعادی فراتر از Machine-to-Machine (M2M) دارد. البته مزایایی که در اینترنت اشیاء وجود دارد فقط محدود به فناوری  M2Mنبوده و می‌تواندگستره وسیعی از امور مختلف را شامل شود. دستگاه های IoT داده های مفیدی را با کمک فناوری‌های مختلف جمع آوری کرده و سپس به صورت خود مختار آن داده ها را به سایر دستگاه‌ها و سیستم ها منتقل می کنند. اینترنت اشیاء موجب کشف روش های جدید درآمد کسب و کارها؛ بهبود کیفیت زندگی در برخی جنبه ها و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه شده است.

تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط با مشتریان

اینترنت اشیاء سطح بلوغ ارتباط با مشتریان را افزایش داده و تأثیر عمیقی بر روی مدیریت ارتباط با مشتریان خواهد گذاشت؛ به این علت که داده های عظیم اینترنت اشیاء حاوی اطلاعات مربوط به مشتری بوده و ورودی های متنی می توانند توانایی‌های مدیریت ارتباط با مشتریان را به شدت افزایش دهند. بنابراین، آینده مدیریت ارتباط با مشتریان با محاسبات شناختی؛ تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و ایجاد دانشی عمیق در سازمان ها تأمین خواهد شد. در سال 2014 ، گارتنر پیش بینی کرد نرم افزار سی آر ام در سال های آینده در قلب ابتکارات دیجیتال قرار خواهد گرفت. اینترنت اشیاء یکی از حوزه های مهم و نوین فناوری است که به طور قطع سرمایه گذاری های زیادی در آن صورت خواهد گرفت؛ زیرا تجارت دیجیتال برای حفظ رقابت سازمان ها و موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان بسیار مهم است.

تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط با مشتریان

تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط با مشتریان

 

اینترنت اشیاء چه فرصت هایی برای سی آر ام ایجاد می کند؟

  IoTبا استفاده از دستگا‌ های متصل، که دائماً اطلاعات گوناگون (مانند رفتار مشتری؛ فعالیت ها؛ تنظیمات برگزیده) را با سیستم‌های هوشمند به اشتراک می‌گذارند، فرصتی طلایی در اختیار کسب و کارها قرار داده تا بتوانند بینشی عمیق و داده‌های با کیفیتی به دست آورند. امروزه، CRM در هسته خود شامل مدیریت روابط مشتری با مشتری نیز می باشد. تعامل نزدیک دستگاه‌ها با سیستم‌های هوشمند، دنیای جدیدی را برای ارائه پیشنهادات؛ خدمات؛ پشتیبانی برتر و همزمان و در عین حال نوآوری محصولات و خدمات، باز خواهد کرد. امروزه اینترنت اشیاء یکی از مهمترین روندهای دیجیتالی شدن جوامع بوده و با استفاده از این تکنولوژی، بسیاری از ابتکارات تجاری از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند. IoT به عنوان یک کانال تعاملی جدید، وعده ها و شگفتی های زیادی برای حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان هر سازمان با خود به همراه خواهد داشت.

خدمات و پشتیبانی اینترنت اشیاء از مدیریت ارتباط با مشتریان

  • بهبود سطح مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق تعامل با بانک دانش سازمان؛
  • بهبود کیفیت خدمات با کاهش زمان چرخه های ارتباطی؛
  • گزارش مشکلات در زمان واقعی و مناسب به بخش خدمات به مشتری شرکت؛
  • ارائه برترین خدمات با استفاده از دیدگاهی کلی نسبت به اطلاعات مشتری از جمله: مکان؛ آب و هوا؛ مشخصات؛ تنظیمات برگزیده و غیره؛
  • ارائه دستورالعمل های خودکار و دستورالعمل های ثابت، با استفاده از جدیدترین پایگاه داده مدیریت دانش و سیستم های شناختی؛ به عنوان مثال، IBM Watson
  • پیش بینی مشکلات احتمالی خدمات ارائه شده به مشتریان و ایجاد فرصت های خدماتی برای حل خرابی/ مشکل حتی قبل از وقوع آنها با ارائه جزئیات محصول؛ تاریخ خرابی؛ سایر تماس های خدمات و تجزیه و تحلیل پیشرفته بدون مداخله مشتری.
  • با استفاده از اینترنت اشیاء مشتریان می توانند اطلاعات نامحدودی درباره هر شرکتی که به آن علاقه مند هستند؛ محصولات آن شرکت؛ روش های مختلف ارسال کالا و موارد دیگر را دریافت نمایند. این امر باعث می شود مشتریان به جای همکاری با نماینده فروش شرکت و اتلاف زمان؛ اقلام خود را مستقیما تهیه کنند. فارستر پیش بینی کرد با استاده از اینترنت اشیاء تجارت الکترونیکی B2B از 780 میلیارد دلار (در سال 2015) به 1.13 تریلیون دلار (در سال 2020) رشد یافته است. در حال حاضر فروشندگان برای ماندن در دنیای تجارت، باید تکنیک های فروش را بهبود بخشیده و تغییر دهند. اینجاست که ضرورت استفاده از مدیریت ارتباط با مشتریان در اینترنت اشیاء مشخص خواهد شد.
  • با داده‌های IoT پایگاه داده می تواند فرآیندهای خدمات به مشتری را به صورت خودکار ارائه دهد.
  • امکان نظارت بیمارستانها بر بیماران در ملاقات های از راه دور.
  • تقویت دانش:

IoT می تواند تا حد زیادی در گسترش بانک دانش و ارتقاء کیفیت دانش کمک نموده و از این طریق باعث غنی سازی تجزیه و تحلیل؛ محاسبات شناختی و بهبود نتایج شود.

  • کاهش هزینه های پشتیبانی در مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق کاهش تماس های مشتری با شرکت؛ بهبود KPI های پشتیبانی و...
  • امکان انجام سفارش هوشمند
  • نوآوری محصول
  • ارائه کانال‌های جدید:

دستگاه های هوشمند، کانال های جدیدی برای بازاریابی دیجیتال می‌باشند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان  (CRM)آهارسافت

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان  (CRM)آهارسافت

 

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان  (CRM)آهارسافت

نرم افزار CRM شرکت آهارسافت، به مشاغل با هر اندازه ای کمک نموده تا فرآیند فروش خود را سرعت بخشیده؛ کارهای خود را به صورت خودکار انجام داده؛ تصمیمات هوشمندانه‌تری گرفته و در نهایت، به سرعت بتوانند به رشد و پیشرفتی چشمگیر در تجارت خود دست یابند.

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان  (CRM)عبارت است از:

ایجاد یک انبار واحد برای داده های مشتری

ارائه دید وسیع‌تر و گسترده‌تر به فرآیندهای فروش؛ بازاریابی و خدمات درخواستی مشتری

کمک به به بهینه‌سازی ارتباطات مشتری

کوتاه کردن چرخه فروش

بهبود بخشیدن به مهارت حفظ مشتری

کمک به شرکت‌ها برای درک و برطرف نمودن نیازهای مشتری

افزایش رضایت مشتری

خودکارسازی امور مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان

افزایش بهره‌وری عملیاتی

آزادسازی زمان کارکنان برای تمرکز بیشتر بر تعامل با مشتری

  • محمدرضا عرفانی

ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با اینترنت اشیاء

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ب.ظ

ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با اینترنت اشیاء

در حال حاضر، اتوماسیون اداری در حال تبدیل شدن به یک میدان مهم و الهام بخش است که طی چند سال گذشته پایه گذاری شده است. پیشرفت های فعلی در زمینه الکترونیک و فن آوری های ارتباطی باعث شده است تا فضاهای اداری راحت تر؛ کارآمدتر و ایمن تر شود. اتوماسیون اداری به نظارت و کنترل وسایل اداری با استفاده از فناوری های اطلاعاتی اشاره دارد. با افزایش سریع استفاده از اینترنت و پتانسیل‌های آن، می توان کنترلهای برقی مناسبی در زمینه های مختلفی انجام داد. اکثر سازمان ها برای ساده سازی فرایندها و افزایش بهره وری کارمندان، از هوش مصنوعی برای ارتقای اتوماسیون اداری تحت وب استفاده می کنند. اینترنت اشیاء (IOT) قرار است در سال های آتی، میلیون ها شغل جدید ایجاد کند که اغلب این مشاغل در زمینه هایی مانند هوشمندسازی اتومبیل‌ها و یادگیری های سریع و عمیق است. فناوری اینترنت اشیاء به سرعت در حال پیش روی در صنعت فناوری است و رهبران مشاغل و کب و کارها در حال استفاده از همه جنبه های این فناوری م باشند؛ از مهارت های الکسا گرفته تا روبات های انسان‌نما برای ساده کردن امور درون سازمانی؛ افزایش کارآیی و بهره وری در فرایند. در ادامه به معرفی ارتباط اینترنت اشیاء برای بهره‌وری نرم افزار اتوماسیون اداری در محل کار شما خواهیم پرداخت.

ارتباط اینترنت اشیاء برای بهره‌وری نرم افزار اتوماسیون اداری

ارتباط اینترنت اشیاء برای بهره‌وری نرم افزار اتوماسیون اداری

 

تحقق آرزوی بشر با ظهور اینترنت اشیاء در اتوماسیون اداری

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، شاهد اتوماسیون شدن و خودکارسازی بخش ها و ابعاد مختلف زندگی هستیم. با استفاده از اینترنت اشیاء و اتوماسیون سازی امور، در آینده ای نزدیک شاهد خودکار و خودمختار شدن یک سازمان خواهیم بود. انسان همیشه در آرزوی داشتن کنترل خودکار بر روی وسایل برقی مختلف در منزل مانند فن؛ نور؛ کامپیوتر و اجاق مایکروویو بوده است. اما اکنون تحقق این آرزو خیلی دور از انتظار نیست. اینترنت اشیاء

(Internet Of Things) راه حلی را ارائه می دهد که به موفقیت در انجام این کار کمک خواهد کرد. هدف اصلی طراحی و پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری با استفاده از اینترنت اشیاء (IOT)  است که در آن انسان به راحتی، قادر به کنترل و اتوماسیون بیشتر وسایل اداری از طریق یک برنامه اندرویدی قابل کنترل می باشد. سیستم های از راه دور و جاسازی شده می توانند برای انجام اتوماسیون با اینترنت در ارتباط باشند.

اتوماسیون اداری

ارتباط اینترنت اشیاء با سیستم های اتوماسیون اداری

 

اتوماسیون اداری بی سیم با استفاده از اینترنت اشیا

از اتوماسیون سازی برای استفاده در سیستم های کنترلی مختلف از جمله: تجهیزات عامل مانند ماشین آلات؛ فرآیندهای موجود در کارخانه ها؛ دیگ‌های بخار و اجاق های گرمایشی؛ تعویض شبکه های تلفنی؛ فرمان و تثبیت کشتی ها؛ هواپیما؛ وسایل نقلیه و سایر برنامه ها با کاهش حداقل مداخله انسانی استفاده می شود. انواع مختلفی از اتوماسیون وجود دارد و براساس کاربرد، آنها را می توان به عنوان اتوماسیون خانگی؛ اتوماسیون اداری؛ اتوماسیون صنعتی؛ اتوماسیون مستقل؛ اتوماسیون ساختمان و موارد دیگر طبقه بندی کرد. اتوماسیون اداری با استفاده از اینترنت اشیاء فرایند کنترل انواع وسایل برقی در سازمان ها مانند فن؛ نور و روشنایی؛ سیستم های کامپیوتری؛ اجاق گاز؛ مایکروویو و... است که بطور خودکار با استفاده از تکنیک های سیستم کنترل از راه دور و سیستم ایمنی نصب شده در آنها به شکل حسگرهای انسانی و آتش سوزی انجام می شود.

اتوماسیون اداری IOT

برای صاحبان کسب و کارهای مختلف، کار کردن با یک یا چند بخش از یک سازمان بسیار دشوار است؛ بنابراین، اغلب ناچارند هر دستگاه اداری را بصورت جداگانه پیگیری نمایند. در چنین زمانی ما به یک راه حل آنلاین برای کنترل لوازم فیزیکی دفاتر نیاز داریم. استفاده از فناوری اینترنت اشیاء برای اتوماسیون اداری پیشنهاد خوبی برای رفع این مشکل می باشد. فناوری اینترنت اشیاء اجازه می دهد تا مالک با استفاده از رابط کاربری گرافیکی آسان، وسایل اداری خود را از طریق اینترنت کنترل نماید.

طراحی نرم افزار اتوماسیون اداری با استفاده از اینترنت اشیاء چگونه است؟

 روش های مختلفی برای کنترل وسایل برقی در سازمان ها وجود دارد؛ مانند اتوماسیون اداری مبتنی بر اینترنت اشیاء از طریق ابر؛ وای فای؛ برنامه های اندرویدی نصب شده بر روی تلفن های هوشمند؛ اتوماسیون اداری مستقر در آردوینو؛ اتوماسیون اداری با استفاده از کنترل دیجیتال؛ اتوماسیون اداری مبتنی بر RF و اتوماسیون اداری مبتنی بر صفحه لمسی. اتوماسیون اداری بی سیم با استفاده از اینترنت اشیاء یک برنامه ابتکاری از اینترنت اشیاء است که برای کنترل وسایل اداری از راه دور با استفاده از برنامه اندرویدی تولید شده است. سیستم پیشنهادی اتوماسیون اداری با استفاده از اینترنت اشیاء شامل میکروکنترلر  Arduino Uno Atmel است که به عنوان کنترل کننده اصلی عمل می کند. سه مورد از مؤلفه های اصلی اجرای این سیستم عبارت است از:.  برنامه Android؛ که به نظارت از راه دور کمک می کند؛ مودم GSM سیم کارت خور و عضویت در یک اپراتور تلفن همراه.

نرم افزار اتوماسین اداری آهارسافت

نرم افزار اتوماسین اداری آهارسافت

 

نرم افزار اتوماسین اداری آهارسافت

نرم افزار اتوماسین اداری آهارسافت، به سازمان ها ابزاری را که برای ایمن و سازگار نگه داشتن اطلاعات شرکت نیاز دارند، ارائه خواهد داد. این برنامه با حذف کاغذبازی از مکاتبات اداری؛ بخش دبیرخانه و...، موجب افزایش سرعت انجام امور و همچنین، صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

امکانات و ماژول های سیستم اتوماسیون اداری آهارسافت عبارت است از:

نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار نامه نگاری

ارجاع نامه

انواع کارتابل:

  • کارتابل فرایندها
  • کارتابل ارجاعات
  • کارتابل نامه ها

امکان همگام سازی فایل ها

سیستم تحت وب و قابل استفاده روی بستر تلفن همراه

امکان نسخه سازی فایل

امکان قفل فایل

امکان ویرایش آنلاین و نویسندگی همزمان

قابلیت ورود به سیستم حسابرسی

به اشتراک گذاری فایل و کنترل مجوز

امنیت بالا و رمزگذاری

تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات

امکان ادغام سازی

یکپارچگی کامل فرایندها در حوزه فرایندهای اصلی و پشتیبان سازمان

دسترسی به اطلاعات جامع فروش و گزارشات مدیریتی

بهینه سازی فرایندهای تولید و جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه ناشی از به‌کارگیری نادرست نیروی انسانی؛ تجهیزات و ابزار، با استفاده از عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری

مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل سازمان

ردیابی فرآیندها و امور مختلف و امکان پیگیری دقیق و به موقع مراحل کار

  • محمدرضا عرفانی