سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

اگر دقت کرده باشید، اتوماسیون به بخشی اساسی از زندگی روزمره انسان تبدیل شده است. هر بار که با فشار یک دکمه، درب پارکینگ منزل خود را باز می‌کنید، دستگاه قهوه ساز خود را روشن می‌کنید یا ساعت زنگ دار خود را تنظیم می‌کنید، در واقع شما در حال استفاده از مزایای اتوماسیون می‌باشید. یکی از امکانات بی شماری که توسط فناوری‌های خودکار ارائه شده است، استفاده از  ابزارهای رایانه ای در محیط کار است. محققان، اتوماسیون اداری را به عنوان "استفاده از سیستم های رایانه‌ای برای اجرای انواع عملیات اداری، مانند فرآیندهای دبیرخانه؛ پردازش متن؛ حسابداری؛ پست الکترونیکی؛ سازماندهی داده‌های مشتری؛ ایجاد گزارش و..." تعریف می‌کنند. ساده سازی و بهینه سازی این کارکردها می‌تواند به حذف کاغذبازی های اداری؛ کارآمدتر و مؤثرتر شدن فعالیت های یک شرکت‌ کمک بسیاری نماید. Aurelio Locsin در مقاله هوستون کرونیکل توضیح داد: "خودکارسازی فرایندها باعث کاهش درگیری کارمندان در کارهای دفتری خواهد شد و باعث می‌شود تا روی بخش‌هایی از کار خود که تمایل دارید متمرکز شوید. علاوه بر این، خودکارسازی سیستم های اطلاعاتی باعث کاهش عملیات ذخیره سازی خواهد  شد.

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار اتوماسیون اداری باشد؟

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار اتوماسیون اداری باشد؟

 

اهمیت استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری

دانشمندان علم رایانه؛ متخصصان فناوری اطلاعات و مدیران آینده نگر استفاده از اصطلاح "اتوماسیون اداری" را از بیش از سه دهه قبل آغاز نموده اند. نقطه عطف واقعی در تاریخ اتوماسیون اداری، اختراع و استفاده گسترده از این فناوری در رایانه های شخصی (personal Inc) بود. با گذشت سال‌ها  و با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای اتوماسیون اداری به صورت مدرن‌تر؛ بهتر و سریعتری طراحی و تولید شده اند. Saritha Pujari در مقاله خود با عنوان "اهمیت سیستم اتوماسیون اداری برای شرکت‌های تجاری" چهار کاربرد اصلی این فناوری را نشان می‌دهد:

الف) تولید اسناد خروجی (با استفاده از پردازنده متن)

ب) ذخیره و بازیابی اسناد (استفاده از سیستم‌های مدیریت اسناد )

ج) انتقال پیام (با استفاده از سیستم‌های ارتباطی پیام)

د) برنامه ریزی و مدیریت جلسات (با استفاده از سیستم های کنفرانس ویدیویی).

امروزه، اتوماسیون سازی اداری به شدت همه گیر و پیشرفته شده است، به طوری که حتی دانشمندان در حال بررسی پتانسیل روبات‌ها و هوش مصنوعی در محیط‌های کاری می‌باشند.

 

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

اجرای نرم افزار اتوماسیون اداری در کسب و کار شما، برای راه اندازی فناوری و استاندارد‌سازی فرایندها نیاز به سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات دارد. برای اولویت بندی مؤثر منابع، باید مناطقی را شناسایی کنید که اتوماسیون می تواند بالاترین ROI را برای شرکت شما داشته باشد. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که اتوماسیون  اداری می‌تواند موجب سوددهی تجارت شما شود:

1. تناسب با تقاضای بازار

اتوماسیون سازی امور اداری، قابلیت چابکی و مقیاس پذیری مناسبی را برای انجام تغییرات مورد نظر در شرایط بازار به شما ارائه خواهد داد، زیرا مجبور نیستید کارمندان بیشتری را برای رسیدگی به نوسانات تقاضاهای مشتریان یا حجم سفارش‌ها استخدام کنید. به عنوان مثال، اتوماسیون می‌تواند به شما در انجام بسیاری از کارهای تکراری کمک کند، بنابراین نیازی به استخدام و آموزش کارمندان جدید برای مدیریت موجودی؛ پردازش سفارشات یا رسیدگی به پرداخت‌ها نیست. شما می توانید هزینه‌ها را بهتر کنترل کرده و اطمینان حاصل کنید که مشتریان بدون تأخیر سفارشات خود را دریافت می‌نمایند.

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری

 

2. هزینه ها را کاهش دهید.

بسیاری از مشاغل کوچک بودجه زیادی را برای استخدام کارمندان برای انجام کارهایی که دارای نیروی کار بوده و بسیار  وقت گیر هستند، می گذرانند. سیستم اتوماسیون اداری به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد کارمندان مورد نیاز برای انجام این کارها را کاهش داده و در نتیجه، هزینه‌های خود را کاهش داده و سودآوری خود را افزایش دهید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به جای کمیت کارمندان خود روی کیفیت کار آنها، تمرکز کنید تا بتوانید استعدادهای بهتری برای رشد شرکت فراهم نمایید.

3. بهینه سازی نیروی کار متخصص

خودکارسازی وظایف سازمانی، به مدیران این امکان را می‌دهد تا منابع سازمان را از انجام وظایف تکراری نجات داده و به جای انجام دستی کارها، روی ابتکارات استراتژیک و نوآورانه متمرکز شوند.

4. نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی را افزایش دهید.

اتوماسیون اداری تحت وب می‌تواند در بهینه سازی بودجه و بهبود نتایج به سازمان‌ها کمک کند. اتوماسیون سازی اداری موجب می شود تا حجم زیادی از داده های مشتری را پردازش؛ تجزیه و تحلیل کرده و سازماندهی کنید تا بتوانید استراتژی های شخصی سازی را پیاده سازی نمایید. این استراتژی‌ها برای بهبود نتایج فروش و بازاریابی در سا‌ل‌های آینده بسیار مهم خواهند بود.

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

 

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت آهارسافت

سیستم اتوماسیون اداری تحت وب شرکت آهارسافت، مجموعه ای از بهترین امکانات و مزایا را برای هر سازمان و با هر اندازه ارائه می‌دهد. نرم افزار اتوماسیون اداری آهارسافت، فرایندهای دستی را کاهش داده و حجم زیادی از داده ها را در فضای کمی ذخیره می‌کند. این سامانه، نه تنها کارهای روزمره را ساده تر می‌کند، بلکه بازیابی اطلاعات را نیز سرعت می بخشد. علاوه بر این، این ابزار قابلیت مشاهده فرآیندها را ارائه داده و به مشاغل کمک می کند تا تنگناهای موجود در بخش های مختلف سازمان سازمان را به راحتی مشاهده نمایند. از طرف دیگر، با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید شخصا و به صورت مستقیم، به تماشای جریان داده‌ها بپردازید.

امکانات و ماژول های مختلف سیستم اتوماسیون اداری آهارسافت عبارت است از:

نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار نامه نگاری

ارجاع نامه

مکاتبات اداری

انواع کارتابل:

  1. کارتابل فرایندها
  2. کارتابل ارجاعات
  3. کارتابل نامه ها

 به طور خلاصه، مزایای اتوماسیون اداری آهارسافت برای شرکت شما شامل:

صرفه جویی در هزینه (از جمله استفاده از انرژی؛ مواد و هزینه های نیروی کار)

افزایش بهره وری و افزایش سرعت رشد شرکت

ذخیره اطلاعات مهم با امنیت بسیار بالا

توانایی پرسنل در پیگیری خروجی و عملکرد خود

کاهش میزان خطا در کارها و فرآیندهای مختلف

بهبود ارتباطات همکاران و مشتریان

زمانبندی کارها و ساعات کاری کارمندان

کنترل بودجه و کاهش هزینه های سازمان

مدیریت منابع سازمان

بازیابی سریع اطلاعات و داده‌ها

امکان دسترسی همزمان به داده های یکسان توسط پرسنل

دسترسی سریع به اطلاعات و داده‌ها

پس انداز در هزینه های تولید و خدمات به علت مدیریت سریع اطلاعات

افزایش فضای سازمان با کاهش فعالیت‌های دستی؛ حذف کاغذبازی؛ حذف زونکن‌ها و پرونده‌ها

و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

موارد مشابه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی