سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) باشد؟

در گذشته و با آغاز کسب و کارهای مختلف، مدیران و پرسنل برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود از ابزارهای مختلف از جمله نرم افزارهای صفحه گسترده و یا روش‌های دستی مانند یادداشت برداری در دفاتر و... استفاده می‌کردند.  این کارها اشکالات بسیاری داشت. از جمله معایب استفاده از نرم افزارهای صفحه گسترده مانند اکسل و ورد و یا روش‌های دستی برای مدیریت ارتباط با مشتریان عبارت است از:

به روزرسانی، تفسیر و همگام سازی نرم افزارهای صفحه گسترده با سازمان های مختلف، دشوار است.

اطلاعات با ارزش مشتری در صندوق ورودی کارمندان، مخفی خواهد شد.

یادداشت‌ها گم شده و یا اشتباها به دور انداخته می‌شوند.

ارتباطات مشتری بین کارمندان سازمان، با مغایرت و چندگانگی روبرو خواهد شد.

و اما مشکل واقعی این است که مهمترین داده‌های شما در سیستم‌ها و بین افراد مختلف پخش شده است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان موجب می‌شود که بتوانید اطلاعات مشتریان خود را جذب و متمرکز کرده و در نتیجه به بهینه سازی فرآیند فروش خود کمک نمایید.

 

چرا هر شرکتی باید دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) باشد؟

 

نرم افزار CRM؛ ارزشمندترین دارایی شما

این سوال بسته به نوع صنعت افراد و اینکه تجارت آنها در چه وضعیتی است، پاسخ‌های مختلفی به همراه دارد.

صاحبان هتل و دارندگان فروشگاه اغلب بر روی مکان کسب و کار تاکید دارند.

مدیران کسب و کار IT تمایل دارند که روی محصولات جدید، پرطرفدار و یا مشارکت آنها تمرکز کنند.

مدیران مشاغلی همچون مشاوره، اعتقاد دارند که مغز کارمندانشان باارزش ترین دارایی آنهاست.

برخی دیگر نیز بر علائم و مارک‌های تجاری به عنوان مهم‌ترین دارایی‌شان تأکید می‌کنند.

البته، یک تیم مدیریتی عالی؛ کارمندان اختصاصی و فروش نیز در لیست پاسخ‌های این سوال قرار دارد.

و اما تنها نقطه مشترک همه این پاسخ‌ها با هم این است:

" جذب مشتری و افزایش رضایت او".

مشتریان برای مشاغل عناصر بسیار مهمی می‌باشند. آنها صورتحساب‌های پرسنل و دستمزد آنها را پرداخت می‌کنند. با این وجود، چرا مشتریان اغلب نسبت به تأمین کنندگان خود اظهار نارضایتی می‌کنند؟

مشتریان به دلایل زیادی از فروشندگان خود ناامید می‌شوند. در اینگونه مواقع، آنها از فروشندگان دیگری محصولات خود را تامین می‌کنند؛ کالای خود را تغییر می‌دهند یا به سمت شرکت رقیب جذب می‌شوند. این دلایل 34 درصد از کل دلایل از دست دادن مشتری را به خود اختصاص داده است. 66٪ باقی‌مانده به دلایلی دیگر فروشندگان یا مکان خرید خود را ترک کرده و یا تغییر می‌دهند. این مشتریان هنگام تعامل با برخی فروشندگان احساس نادیده گرفته شدن می‌کنند. اما در ادامه ما به شما ابزاری برای "کسب رضایت حداکثری مشتریان" معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار CRM؛ ارزشمندترین دارایی شما

 

دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان ها از نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM، برنامه ای است که برای جمع‌آوری کلیه جنبه‌های اطلاعات مشتریان در یک مکان طراحی شده است. یک نرم افزار CRM تمام داده‌های مربوط به مشتریان فعلی و آینده شما را متمرکز می‌نماید. با نرم افزار CRM، فروشندگان قادر خواهند بود به حساب خرید مشتریان؛ تماسها؛ ایمیلها؛ چت؛ پشتیبانی و غیره دسترسی داشته باشند. با سی آر ام، هیچ جزئیاتی از رابطه مشتری با فروشندگان نمی‌تواند از دید پرسنل پنهان بماند. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، برای استفاده مشاغل با هر اندازه و بودجه‌ای می‌باشد. در ادامه به بررسی4 دلیل مهم برای ضرورت استفاده سازمان‌ها از نرم افزار CRM می‌پردازیم.

1. همه داده های خود را در یک مکان با دسترسی آسان تلفیق کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، داده‌های مشتریان را متمرکز نموده تا هر فرد در شرکت، بتواند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود از طریق یک بستر واحد و متمرکز دسترسی پیدا کند. این اطلاعات مورد نیاز عبارت است از:

  • اطلاعات تماس

می‌توانید آدرس ایمیل مشتریان؛ شماره تلفن‌ها؛ آدرس‌های پستی؛ وب سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را جستجو کنید.

  • تاریخچه ارتباطات

می‌توانید تمام تعاملات را از طریق ایمیل؛ تماس‌های تلفنی؛ چت آنلاین و بخش پشتیبانی مشتری پیگیری کنید.

  • تاریخچه مشتری

می‌توانید مدت زمان روابط با مشتریان؛ سابقه خرید و نحوه یافتن مشتریان را بررسی کنید.

2. بیشتر و سریعتر بفروشید!

سختی در ورود اطلاعات، یکی از بزرگترین دلایل ضعف روش‌های سنتی فرآیند فروش و ارتباط با مشتری است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، بسیاری از وظایف تکراری پرسنل را خودکار می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند زمان کمتری را صرف تایپ کردن نموده و درنتیجه، فروش خود را افزایش دهند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان همچنین، به سازمان‌ها در ایجاد یک فرایند فروش استاندارد کمک نموده؛ نقشه‌ای دقیق و مرحله به مرحله برای بستن قراردادها و معاملات، به فروشندگان ارائه داده و موجب کاهش طول چرخه فروش آنها خواهد شد.

3. بر روی مشتریان خود متمرکز شوید.

با دستیابی به اطلاعات مربوط به علاقه و رفتار مشتریان، فروشندگان می‌توانند فرصت‌های مناسب را در زمان مناسب دنبال کنند، و یا با تیم بازاریابی همکاری نموده تا محتوایی هدفمند و مفید را به عنوان چشم‌انداز خود ارائه دهند. در نتیجه، فروش تبدیل به یک تجربه شخصی‌تر و متمرکز بر مشتری خواهد شد. داده‌های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) همچنین به شما کمک می‌کند از قبل، نیاز مشتریان خود را پیش بینی کرده و تیم پشتیبانی نیز می‌تواند به محض بروز مشکل برای مشتریان خود، به سرعت آنها را حل نموده و در نتیجه موجب رضایت و خشنودی مشتریان شود.

4. هوشمندسازی فرآیند فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد تا معاملات خود را مدیریت کرده و کلیه ارتباطات فروش خود را از طریق یک مکان واحد و مرکزی انجام دهند. فروشندگان با ادغام CRM با ابزارهای شغلی سازمان از جمله ایمیل؛ تقویم و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، مجبور نیستند وقت و تلاش خود را برای جابجایی بین برنامه‌های مختلف تلف کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان علاوه بر این، بینش کاملی از وضعیت هر معامله در حال انجام ارائه می‌دهد، و به مدیران فروش کمک می‌کند تا تیم خود را رهبری کرده؛ سهمیه‌ها را تعیین کنند و عملکردهای شخصی فروش را ردیابی نمایند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آهارسافت

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آهارسافت

نرم افزار سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتریان آهارسافت، یک نرم افزاری تجاری است که به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشیده و تلاش‌های خود در زمینه فروش را به حداکثر برسانند. این نرم افزار سی آر ام، شما را قادر می‌سازد تا روابط موثرتری با مشتریان برقرار کرده و بهترین تجربه را برای مشتریان خود از ارزیابی محصول تا خرید آن رقم بزنید. در گذشته به دلیل یادگیری و پیاده‌سازی پیچیده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ، تنها بزرگترین شرکت‌ها می‌توانستند آن را تهیه نمایند. اما امروزه، مشاغل با هر اندازه به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان با کاربردی آسان و قیمتی مقرون به صرفه دسترسی دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی