سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

اهمیت و نقش اینترنت اشیاء در مدیریت دانش سازمان ها

در بسیاری از پژوهش ها؛ گزارش ها؛ سخنرانی ها و... مسائل مربوط به اینترنت اشیاء؛ مدیریت دانش؛ هوشمندسازی و محاسبات ابری را در کنار یکدیگر قرار می دهند؛ زیرا این موضوعات و اثرات ناشی از آنها ممکن است به صورت معناداری بر زندگی ما تأثیر بگذارند، اینها موضوعات بسیار نزدیک و جدانشدنی از یکدیگر می باشند. اینترنت اشیاء تعداد بسیار زیادی از حسگرهای شبکه، وسایل و ماشین های مختلف را در دنیای واقعی به یکدیگر متصل کرده است. این حسگرها که در زمینه های گوناگونس کاربرد دارند، داده های مختلفی از قبیل: داده های محیطی؛ داده های جغرافیایی؛ داده های نجومی و داده های منطقی را جمع آوری می نمایند. همزمان با افزایش جهانی شدن و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدل های تجاری به سرعت تغییر کرده و بنابراین نیاز به مدیریت دانش مدرن؛  نوآورانه و در حال رشد روز به روز بیشتر احساس خواهد شد.

اهمیت و نقش اینترنت اشیاء در مدیریت دانش سازمان ها

 

 

اهمیت و نقش اینترنت اشیاء در مدیریت دانش سازمان ها

 

پتانسیل اینترنت اشیاء در نرم افزار مدیریت دانش (KMS)

سیستم های KM فعلی اغلب به دلیل کمبود داده‌ها در زمان واقعی به صورت مناسب و مؤثر برای تصمیم گیری مورد استفاده قرار نمی گیرند. محققان در حال تلاش برای ارزیابی و یافتن پتانسیل اینترنت اشیاء (IOT)  در زمینه بهبود فرایندهای دانش (مکان یابی؛ دستیابی؛ استفاده؛ اشتراک؛ انتشار و همچنین حفظ/ کدگذاری/ بایگانی/ جمع آوری)، به ویژه کسب و به اشتراک گذاری داده ها بوده و همچنین، در تلاش برای یافتن نقش و تاثیر اینترنت اشیاء در مدیریت دانش می باشند. موفقیت سازمانها تا حد زیادی تابعی از سرمایه گذاری آنها در زمینه دانش و توانایی آنها برای جمع آوری؛ ایجاد و مدیریت دانش است. این رویکرد پتانسیل هایی را دارد که تا حد زیادی در بهبود تصمیم گیری؛ اثربخشی تصمیم گیری؛ ظرفیت عملیاتی؛ انعطاف پذیری و درگیری کارمندان در سازمان ها بسیار موثر است.

ظهور و محبوبیت روزافزون اینترنت اشیا و نقش آن در مدیریت دانش

فرآیندهای سازمانی مبنایی برای تصمیم گیری آگاهانه بر اساس دانش است. به نظر می رسد که توسعه و استفاده از راه‌حل های هوشمندی مانند اینترنت اشیاء، در مواردی که شامل پردازش داده های بزرگ هستند، اهمیت و فواید بسیاری دارد. به عنوان مثال، معرفی خدمات دیجیتالی، زمینه را برای ایجاد رابط های جدید بین ارائه دهندگان خدمات و کاربران نهایی فراهم می سازد. انتخاب مناسب و بهبود مداوم مدل های تجاری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، به ویژه برای سازمان هایی که تأکیدی جدی بر شناخت دارند، بسیار مهم است. امروزه، اینترنت اشیاء می تواند برای متخصصان دانش، نوعی بازگشت به خانه باشد؛ بازگشت به خانواده KMWorld. اینترنت اشیاء، موجب کشف بسیاری از آیین های آشنا وحتی ناآشنا شده است. با اینترنت اشیا، امکان ایجاد دنیای جدیدی در رشته‌های پردازش اطلاعات؛ سازماندهی؛ هوشمندسازی و همکاری اشیاء با انسان وجود دارد.

ظهور و محبوبیت روزافزون اینترنت اشیا و نقش آن در مدیریت دانش

ظهور و محبوبیت روزافزون اینترنت اشیا و نقش آن در مدیریت دانش

 

مقایسه و بررسی مدیریت دانش و چرخه حیات اینترنت اشیاء

سیستم عامل‌های اینترنت اشیاء دقیقا مانند سیستم عامل‌های مدیریت دانش، این پتانسیل را دارند که بینش داده‌ای مناسبی را برای بهبود فرایندها؛ استفاده بهتر از منابع و بهبود درآمد، فراهم سازند و مانند سیستم عامل‌های مدیریت دانش، عدم همکاری در سراسر اکوسیستم می تواند منجر به بدهکاری بسیاری از سرمایه گذاران این سیستم ها شود. در هر دو مورد، بینش اصیلی ظهور می یابد و تأثیرات تجاری یا اجتماعی مثبتی در سازمان ها به وجود خواهد آمد. در هفت عنصر: طراحی و استراتژی؛ احساسات؛ بنیاد و اصول؛ تصاویر؛ نگهداری؛ درک و همکاری، شباهت های بسیاری بین اینترنت اشیاء (IOT) و مدیریت دانش وجود دارد. در عین شباهت های بسیار، تفاوت های واقعی و مهمی نیز بین این دو وجود دارد و آنها می توانند با بهره گیری از این تفاوت ها، به رد و بدل خصوصیات خود با یکدیگر پرداخته و در نتیجه، به معامله کننده ای دوسرسود تبدیل شوند و با همکاری یکدیگر، بتوانند در دستیابی سازمان ها به اهداف خود، موثرتر واقع شوند. در نگاه اول، مدیریت دانش بر روی استخراج دانش؛ انعطاف پذیری؛ الگوریتم های جستجو و واژگان؛ افزایش منابع داده و افزودن منابع داده تمرکز کرده است تا با تغییرات پیش رو و تحولات بازار مطابقت داشته باشد. از سویی دیگر، سخت افزار اینترنت اشیاء هزینه های قابل توجهی را برای جابجایی منابع جدید داده ها؛ برنامه ها و مقررات عرضه می دارد. ویژگی های بارز اینترنت اشیاء در میزان؛ حجم؛ تنوع و سرعت آن می باشد. البته اختلافات مدیریت دانش و چرخه حیات اینترنت اشیاء خیلی بیشتر از موارد ذکر شده است و می توان از تاریخ 20 ساله KM برای تغییر IOT استفاده نمود.

معرفی نرم افزار مدیریت دانش آهارسافت

معرفی نرم افزار مدیریت دانش آهارسافت

 

معرفی نرم افزار مدیریت دانش آهارسافت

نرم افزار مدیریت دانش آهارسافت بهترین راه حل برای به اشتراک گذاری اطلاعات در پایگاه های دانش به منظور بهره مندی مشتریان؛ کارمندان و مدیران است تا به راحتی به دانش موجود در سازمان دسترسی داشته باشند. این نرم افزار، مجموعه کاملی از همکاری های اجتماعی؛ ارتباطات و ابزارهای مدیریتی برای سازمان شما می باشد.  نرم افزار مدیریت دانش آهارسافت به شما امکان می دهد تا به طور مؤثر با اعضای سازمان ارتباط برقرار کرده و در ساخت گنجینه دانش سازمان همکاری نقش موثری داشته باشید. نرم افزار Knowledge Management آهارسافت، یک راه حل آسان برای مدیریت دانش فراهم ساخته و به کارمندان اجازه می دهد در امور روزمره خود، تولید دانش و پیشرفت را نیز بگنجانند.

برخی از امکانات ویژگی ‌های کلی نرم افزار مدیریت دانش  (KMS)آهارسافت عبارت است از:

•       تالار گفتمان؛ انجمن و فروم سازمانی:

فروم سازمانی محل مناسبی برای مشورت و طرح نظرات گوناگون اعضای یک سازمان می‌باشد. در این فروم ها، اشخاص می توانند مسائل خود را مطرح کرده و پاسخ هایی نیز برای رفع مشکلاتشان دریافت نمایند.

  • امکان پرسش و پاسخ و درج پست و کامنت؛
  • قابلیت نصب روی انواع شبکه؛
  • امکان پشتیبانی کامل از نرم افزار؛
  • پوشش‌دهی تمامی ابعاد و شاخه های مدیریت دانش؛
  • امنیت بالای نرم‌افزاری؛
  • ایجاد و حفظ دارایی‌های فکری؛
  • ایجاد یک بانک دانش سازمانی قابل جستجو؛
  • کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش بهره‌وری سازمانی؛
  • تشویق کار تیمی؛
  • شناسایی شکاف‌ها در دانش سازمانی؛
  • کاهش زمان آموزش کارکنان (کوتاه‌سازی منحنی یادگیری)؛
  • آگاهی از میزان اثربخشی دانش‌‌ها در سازمان؛
  • افزایش انگیزه مشارکت در فعالیت‌های مدیریت دانش؛
  • تحلیل تمامی فعالیت‌های دانشی انجام شده در نرم افزار؛
  • مدیریت دانش شخصی؛
  • مدیریت دانش مبتنی بر هوش مصنوعی؛
  • مدیریت اسناد؛
  • امکان ایجاد یادداشت های پروژه؛ برنامه ها و غیره با چندرسانه ای و محتوای پویا؛
  • سلسله مراتب ساختار یافته و موتور جستجو برای یافتن سریع اطلاعات امور؛
  • همگام سازی بین موبایل و کامپیوتر؛
  • جستجوی دانش بنیادی و دقیق؛
  • ویرایشگر صفحه فرود؛
  • ویژگی های پیشرفته قالب بندی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی