سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

نقش موثر فناوری اطلاعات در نرم افزارهای فرآیندساز (BPMS)

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ب.ظ

نقش موثر فناوری اطلاعات در نرم افزارهای فرآیندساز (BPMS)

در نرم افزارهای فرآیندساز BPM، بحث در مورد فناوری اطلاعات، به طور ویژه، به ابزارهای تخصصی BPM و راه حل های مدیریت گردش کار محدود خواهد شد. در این مقاله، دیدگاهی گسترده در مورد پشتیبانی فناوری اطلاعات از فرآیندهای تجاری آورده شده است. در یک سازمان مدرن، فناوری اطلاعات تقریباً از تمام جنبه های یک فعالیت تجاری پشتیبانی می کند؛ از ساخت فرآیند با استفاده از نرم افزار فرآیندساز (BPMS) گرفته تا تهیه قرارداد با استفاده از پردازنده Word و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی به شرکای تجاری سازمان. با وجود این، علیرغم طیف گسترده ای از ابزارها و برنامه های کاربردی IT که در تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرند، تنها تعداد معدودی از ابزارهای IT در زمینه مدیریت فرآیند تجارت  (BPM)مورد بحث قرار گرفته است. ابزارهای فناوری اطلاعات در زمینه مدیریت فرآیند تجارت به طور خاص برای طراحی گردش کار؛ اتوماسیون و مدیریت در نظر گرفته شده است؛ مانند مجموعه نرم افزارهای فرآیندساز BPM ، سیستم های ERP و ابزارهای مدل سازی و شبیه سازی مختلف.

نقش موثر فناوری اطلاعات در نرم افزارهای فرآیندساز (BPMS)

نقش موثر فناوری اطلاعات در نرم افزارهای فرآیندساز (BPMS)

 

فناوری اطلاعات؛ عنصر اصلی نرم افزارهای فرآیندساز BPM

هنگامی که فناوری اطلاعات به عنوان عنصر اصلی نرم افزارهای فرآیندساز BPM شناخته می شود، بحث در مورد انواع فناوری اطلاعات، به راه حل هایی مانند ابزارهای IT برای طراحی و مدل سازی فرایند؛ ابزارهای اجرایی فرایند؛ کنترل فرآیند؛ بهبود فرایند؛ راه حل های مدیریتی و نوآوری محدود خواهد شد.

 مجموعه نرم افزار فرآیندساز BPM که با نام BPMS شناخته می شود؛ مبتنی بر چهار اصل مهم می باشد:

  • مدل سازی: فرایند خود را ترسیم کنید و زمان و هزینه لازم برای اجرای فرایند خود را اندازه گیری نمایید. (BPMN)
  • اتوماسیون: فرایند خود را از یک فرایند دستی به یک فرآیند الکترونیکی ارتقاء دهید.  در این فرآیند الکترونیکی، داده ها در فرم های وب جمع آوری شده و به راحتی به برنامه های شخص ثالث موجود شما منتقل خواهند شد. (BPMS)
  • مدیریت: در مورد فرآیندهای خود؛ اطلاعات و داده های کسب و کار در آن فرآیندها و اثربخشی شرکت کنندگان در فرایند، بینش مورد نظر را بدست آورید.
  • بهینه سازی: فرایندهای کاری سازمان خود را کارآمدتر؛ مقرون به صرفه تر و با کنترل خطاهای ورود و خروج داده ها انجام دهید.

مدیریت فرایند IT ؛ ترکیب IT و نرم افزار فرآیندساز BPM

مدیریت فرایند فناوری اطلاعات (IT) شامل مجموعه ای از فعالیت های روزمره است که به استاندارد سازی نیاز داشته و می تواند با ترکیب IT و BPM انعطاف پذیری حیرت انگیزی ایجاد نموده و به کاربردهای زیادی دست یابد. فرآیند سازگاری گردش کار با مدیریت فرآیند فناوری اطلاعات در مواردی که IT و نرم افزار فرآیندساز BPM با هم ترکیب شوند، بسیار سریعتر انجام خواهد شد. نرم افزار فرآیندساز BPM یا  BPMSیک ساختار اساسی است که در آن، سیستم ها را با خودکار نمودن گردش کار ایجاد و ادغام می کنند. بنابراین، مدیریت فرایند IT ابزار توانمندی است که امکان انطباق نیازهای خاص شرکت‌ با یکدیگر را به راحتی امکان پذیر می سازد. شرکت ها با بکار گیری مدیریت فرایند IT و با استفاده از نرم افزار فرآیندساز BPM  فرآیندهای خود را طراحی می کنند، که این امر باعث می شود نرم افزارهای شرکت نسبت به برخی دیگر از نرم افزارها کاربرپسندتر باشند.

مدیریت فرایند IT ؛ ترکیب IT و نرم افزار فرآیندساز BPM

مدیریت فرایند IT ؛ ترکیب IT و نرم افزار فرآیندساز BPM

 

مزایای ترکیب IT و نرم افزار فرآیندساز BPM

بزرگترین مزیت ترکیب فناوری اطلاعات (IT) و نرم افزار فرآیندساز BPM در مدیریت فرآیند فناوری اطلاعات، ادغام فرایندهای اجرا شده از سایر خدمات و اتوماسیون سازی آنهاست. به طور کلی، سیستم های سنتی و متمرکز بر نظارت، در مواردی مانند مصرف بیش از حد رم یا هارد، وقوع مشکلات را ثبت می‌کنند؛ اما به کسی احتیاج دارند که همیشه با دقت به این خطاها و مشکلات توجه داشته و آنها را برطرف نماید؛ زیرا آنها هیچ گونه هشداری در مواقع بروز خطا اعلام نخواهند کرد. ابزارهای BPM از جمله نرم افزار فرآیندساز BPM، می توانند این وقایع یا "حوادث معمول" را به وسیله تکنولوژی IT ضبط نموده و یک دستور کار ویژه تولید خواهند کرد. این دستور کار، مستقیماً توسط افرادی که باید در اینگونه مواقع اقدام کنند، مشاهده خواهد شد.

IT و BPM برای کنترل بیشتر مدیریت فرایند IT

دستیابی به موفقیت در ابزارهای BPM به دلیل سطح کنترل گردش کار سازمان برای مدیریت فرآیند IT و افزایش بازده شرکت‌ها بسیار مهم است. از این گذشته، علاوه بر اینکه اجرای دستی این رویه ها، به ویژه مدیریت فرآیند فناوری اطلاعات، بسیار وقت گیر و مستعد خطا است، بنابراین، موجب بروز شکاف هایی در امنیت اطلاعات سازمان‌ها خواهد شد. بنابراین، نظارت اتوماتیک مدیریت فرایند IT ، متناسب با نیازهای هر شرکت بوده و در مواردی که اقتصاد سازمان‌ها جهانی شده و رقابتی شدید، بین سازمان‌های مختلف در بازار سرمایه ایجاد خواهد شد، بسیار مهم است. بدون تردید، عاملی که در اکثر شرکت ها نشان دهنده بهبود سطح رقابتی است، استفاده حداکثری از نتیجه پیشرفت علمی و فناوری در تجارت، یعنی فناوری های اطلاعات است. به طور کلی، دسترسی شرکت‌های کوچک؛ بزرگ و متوسط ​​به ابزارهای BPM و فناوری اطلاعات، موجب افزایش کارآیی تجارت و اقتصاد جهانی شده و این امر، عامل مهمی در حفظ زنجیره ارزش محصولات شرکت‌ها می باشد.

معرفی نرم افزار فرایندساز (BPMS) آهارسافت

معرفی نرم افزار فرایندساز (BPMS) آهارسافت

 

معرفی نرم افزار فرایندساز (BPMS) آهارسافت

نرم افزار فرایندساز (BPMS) آهارسافت یک ابزار اتوماسیون فرایند است. این برنامه بسیار شبیه به نمونه خارجی خود یعنی نرم افزار process maker   است؛ البته امکانات و قابلیت هایی حتی فراتر از آن را دارا می باشد. نرم افزار فرایندساز (BPMS) آهارسافت به شما کمک می کند تا فرآیندهای روزمره خود را برای شناسایی و از بین بردن تنگناها؛ کنترل هزینه ها و کنترل فرایندهای روزانه شرکت، کارآمد تر نموده و از میزان اثربخشی و بهره وری افراد درگیر در فرآیندهای خود اطمینان حاصل نمایید.

  • قابلیت های نرم افزار فرم ساز آهارسافت:

از مهم ترین ویژگی های موتور ساخت گردش کار آهارسافت می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ساخت فرآیندهای سازمانی
  • ساخت رویه و گردش کار برای سازمان
  • اتومات سازی فرآیندها
  • کارتابل وظایف
  • ساخت انواع داده ها
  • اجرای پرسرعت و بدون رفرش صفحه
  • امکان توسعه سریع
  • انعطاف پذیری:
  • توانایی ساخت تسک های متوالی و موازی
  • توانایی انتخاب چندین مسئول برای یک وظیفه
  • توانایی تعریف وظایف اتوماتیک
  • امکان اتصال چند فرایند نیز به یکدیگر
  • مدیریت استثنائات و...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی