سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

6 نکته برای انتخاب یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ایده آل برای تجارت شما

روابط مثبت و سازنده با مشتری می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در موفقیت کسب‌و‌کار شما داشته باشد. اگر یک کسب و کار، برای برقراری رابطه‌ای مثبت و پایدار با مشتریان هیچ تلاشی نکند، بازده بالا و سوددهی هنگفت سازمان را برای همیشه از دست خواهد داد. هزینه روابط بد با مشتری یا ارائه خدمات نامناسب به مشتریان، در بدترین حالت، موجب پایین آمدن کرکره کسب‌و‌کار شما خواهد شد. به همین دلیل است که مشاغل باید مدیریت ارتباط با مشتریان را به بخشی جدایی‌ناپذیر از استراتژی رشد خود تبدیل کنند. در تجارت، شما باید انگشت خود را روی نبض مشتریان خود قرار دهید. اگر متوجه بازخوردی منفی در مورد محصول خود شدید، باید به سرعت هرچه تمامتر پاسخگوی نیازها و درخواست‌های آنها باشید.

6 نکته برای انتخاب یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ایده آل برای تجارت شما

 

چگونه یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان را متناسب با شغل خود انتخاب کنید!

علی‌رغم اینکه اهمیت روابط مناسب با مشتری برای موفقیت، برای همه سازمان‌ها مهم و ثابت شده است، اما هنوز هم برخی از مشاغل وجود دارند که چشمان خود را بر اهمیت تعامل با مشتریان فعلی و آینده بسته‌اند. این موضوع بسیار عجیب است! زیرا امروزه مدیران به‌راحتی به نرم‌افزاری که می‌تواند در مدیریت موثر و یکپارچه روابط با مشتری، به آنها کمک کند دسترسی دارند. اما، در اینجا مهم‌ترین نکته این است: شما باید نرم افزار CRM ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تجاری کسب‌و‌کار شما باشد. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مناسب، باید با فرایندها و اهداف سازمان شما هماهنگ باشد. در ادامه شش نکته برای کمک به شما در انتخاب بهترین نرم افزار سی آر ام بیان خواهیم نمود.

  1. مطمئن شوید که این ابزار نیازهای رو به رشد تجارت شما را برآورده می‌سازد:

همانطور که می‌دانید، کسب‌و‌کار شما به مرور رشد و تکامل پیدا خواهد کرد. بنابراین، باید مطمئن شوید که آیا نرم افزار CRM که انتخاب کرده‌اید، همپای این رشد قدم برمی‌دارد؟ به عنوان مثال: با گذشت زمان، شما به احتمال زیاد، کانال‌های فروش بیشتری به کسب‌و‌کار خود اضافه خواهید کرد. آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند مشتریان جدیدی را که ناشی از افزایش فروش است، مدیریت کند؟ البته، این فقط یکی از مواردی است که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شما باید با رشد شغلی شما همگام باشد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شما باید پویا و مقیاس‌پذیر باشد. در غیر این صورت، تنها دستاورد آن، جلوگیری از رشد کسب‌و‌کارتان خواهد بود.

  1. به دنبال CRM سازنده باشید:

برخی از CRM هایی که در بازار وجود دارد، از نظر مقیاس و دامنه کاملاً جامع و مناسب هستند؛ اما متاسفانه کار با آنها کاملاً پیچیده است. آنچه شما نیاز دارید CRM ای است که چرخه فروش را هموار کرده و سرعت دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتری را به‌سرعت فراهم نماید. این امر به تصمیم‌گیری سریع‌تر و مبتنی بر نتایج کمک می‌کند. به دنبال CRM ای باشید که باعث می‌شود تجارت شما کارآمدتر شده و به کارمندان شما کمک کند تا در امر فروش، پشتیبانی مناسبی به مشتری ارائه دهد. دور نرم‌افزاری که سرعت عملکرد سازمان شما را کند می‌کند، خط بکشید!

 

 

  1. به دنبال یک راه حل مبتنی بر SaaS باشید:

41٪ کل سیستم‌های CRM فروخته شده در سال 2013 مبتنی بر SaaS بودند. SaaS مخفف Software as a Service  و نوعی مدل ارائه نرم‌افزار به‌صورت کاملا یکپارچه و مستقر روی ابر (اینترنت) می‌باشد. دسترسی کاربران به این نرم‌افزار از طریق یک مرورگر وب صورت می‌گیرد. نکته بسیار مهم در مورد SaaS این است که می‌توانید با استفاده از آن، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان را با سرعت بسیار بالایی برای کسب‌و‌کار خود فراهم کنید. از آنجا که این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان روی ابر میزبانی می‌شود، تمام داده‌های تولید شده توسط این سیستم، به‌راحتی قابل دسترسی می‌باشند. علاوه‌براین، ارائه‌دهنده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر SaaS (شخص ثالث)، وظیفه نگهداری و ارتقاء نرم‌افزار را نیز بر عهده دارد. بنابراین، تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که روی استفاده از حداکثر پتانسیل CRM تمرکز داشته باشید.

  1. قبل از خرید امتحان کنید:

همیشه یادتان باشد، قبل از اینکه ویژگی‌های محصولی را امتحان کنید، آن‌را خریداری نکنید. به صرف اعتماد به فروشنده یا چیزهای خوبی که از بازاریابان یا فروشندگان، در مورد یک محصول می‌شنوید، دست به خرید نزنید. بنابراین، حتما یک نسخه ارزیابی از نرم‌افزار را امتحان کنید تا تیم شما بتواند از آن استفاده کند و ویژگی‌ها و مزایای آن را برای خود مورد قضاوت قرار دهد. شما باید کاملا مطمئن شوید که CRM مورد نظر شما به قابلیت‌های وعده داده شده خود عمل خواهد کرد یا نه؟! این کار تضمین می‌کند که CRM نامناسب و اشتباهی را انتخاب نکنید.

  1. برای تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فروشنده مناسبی را پیدا کنید:

انتخاب فروشنده مناسب به اندازه انتخاب CRM مناسب، مهم است. اطمینان حاصل کنید که به اطلاعات مربوط به فروشنده؛ از جمله تجربه آنها در حوزه CRM؛ تخصص؛ مشارکت با شرکتهای بزرگ و سطح پشتیبانی دسترسی داشته باشید. بنابراین، شما باید اطمینان پیدا کنید که نرم افزار CRM خود را از چه شخص یا اشخاصی خریداری می‌نمایید.

  1. نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را در نظر بگیرید:

مسلم است که هیچ‌کس نمی‌خواهد سرمایه‌گذاری بدون بازده و بازگشت سرمایه انجام دهد. مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان باید آنقدر بالا باشد که بتواند ROI را به شما بازگرداند. هر هزار تومانی که یک کسب‌و‌کار خرج نرم‌افزارهای خود می‌کند، باید تبدیل به سود شود و در غیر این صورت، بقای این کسب‌و‌کار در خطر خواهد افتاد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید پارامترهای مختلفی را بررسی کنید که ROI CRM در آن داوری خواهد شد. برای مثال، آیا افزایش فروش شما به معنای بازده بالای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است؟ بنابراین، فقط به این دلیل که کسی به شما گفته است که این نرم‌افزار برای شما مناسب است، یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را نخرید؛ بلکه فقط زمانی آن را بخرید که مطمئن باشید که برای شما سودآور است و انتظارات شما را برآورده می‌سازد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) آهارسافت

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آهارسافت، فرایند مدیریت تعاملات سازمان در کل فرایند خرید با مشتری می‌باشد. نرم افزار CRM آهارسافت، با بهره‌گیری از بهترین تکنیک‌ها، از خودکارسازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان حمایت می‌کند. امکانات و ویژگی‌های نرم افزار سی آر ام آهارسافت، عبارت است از:

  • یادداشت‌های توجیبی
  • اطلاعات مخاطبین یا دفترچه تلفن سازمانی
  • کارفرماها
  • سرنخ ها
  • وظایف فردی و گروهی
  • پیگیری‌ها و مکالمات انجام شده
  • امکان ثبت جلسات کاری در تاریخ و ساعت مقرر
  • محصولات و پیش‌فاکتورها
  • آلارم هوشمند قبل از رسیدن موعد جلسات
  • استفاده از فناوری تبدیل صدا به متن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی