سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

یادم میآید، زمانی که از بستر ASP.NET برای برنامه نویسی تحت وب استفاده می کردم و هر باز که مایکروسافت، آپدیتی بیرون میداد نگران بودم که اینبار برای آتنتیکیشن چه نقشه ای چیده است.

راستش را بخواهید در آن زمان ها که تنهایی مشغول بکار بودم، خیلی درک مفاهیم برایم سخت بود.

استفاده از تکنین oauth و بعد از آن oauth2 و همینطور تکنیک های مختلفی که مجبور بودیم از آنها استفاده کنیم.

مثلا یکی از دلالیلی از آپیدیت و بروزرسانی برنامه ام، وحشت زده بودم، همین موارد بود که عرض کردم.

حالا تصور کنید ما آن زمان مثلا اگر با ویژوال استودیو 2015 کار میکردیم و می گفتند نسخه ی 2017 آمده است .

باید یا چند گیگ دانلود میکردیم یا هزینه برای خرید DVD آن داده میشد که تازه بعد از آن عملیات مربوط به پاک سازی نسخه ی قدیمی و نصب نسخه ی جدید، انجام می‌گرفت.

 

حالا بعد از این همه دردسر برای آپدیت، برنامه ی شما کار نمی‌کند.چرا؟

چون آقای مایکروسافت، کلا بیس رو تغییر داده است.

 

لذا کلا عرضم این است، از بستری استفاده کنید، که این داستان ها را نداشته باشد یا اگر هم دارد، اینقدر سخت نباشد.

باور کنید از زمانی که تصمیم گرفتیم تا از بستر ASP جدا شویم، بسیار خشنود هستیم.

نکته: این موردی که عرض کردم، مربوط به مقایسه ASP و PHP نمی‌شود.چون من اصلا PHP کار نکرده ام.

اینها فقط یک سری تجربیاتی هست، که طی سالهای مختلف کسب کرده ایم و بهتر دیدم با دوستان در میان بگذارم.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی