سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

سامانه های اطلاعاتی فناوری تدبیرگران آهار

ارائه دهنده سامانه های یکپارچه نرم افزاری - اتوماسیون اداری - فرآیندساز - مدیریت ارتباط با مشتریان - تردد پرسنل

نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار دبیرخانه
مدیریت تردد پرسنل
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار CRM
ارتباط با مشتریان
نرم افزار ورود و خروج
نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار فرایندساز
نرم افزار جریان کاری
تحت وب

پیام های کوتاه

ا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!

مدیریت ارتباط با مشتریان  (Customer relationship management )یکی از اصول مهم و اساسی کسب و کارهای امروزی در شرایط رقابتی حاکم بر بازار می باشد. مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان از اوایل دهه 1970 یعنی هنگامی که میزان رضایت مشتری با استفاده از نظرسنجی های سالانه مورد ارزیابی قرار گرفت، آغاز شد و سال 1997 آغاز محبوبیت این نرم افزار بود. در تعریف نرم افزار CRM می توان گفت که مدیریت ارتباط با مشتری یعنی درک صحیح نیازمندی های مشتری و پاسخگویی مناسب به آن نیازها. به عبارتی، یعنی اینکه چگونه با مشتریان خود ارتباطی مناسب؛ قوی و موثر داشته باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به برند و مجموعه ما احساس اطمینان و در نتیجه وفاداری پیدا کنند و اینکه چگونه میزان رضایت‌مندی آن ها را افزایش دهیم به طوری که به اهرم‌های تبلیغات دهان به دهان تبدیل شوند.

 

  • محمدرضا عرفانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی