سیستم مدیریت تامین
سیستم خرید تحت وب آهارسافت، با پیاده سازی انواع فرآیندهای خرید، به شما امکان مدیریت درخواست های خرید، بررسی پیش فاکتورهایی مختلف را فراهم می آورد
چنانچه شرکت شما پروژه محور باشد، سیستم خرید شما هم دارای چالش های زیادی است.
تیم های مختلف، درخواست های خرید را به بخش بازرگانی ارسال میکنند و تا زمن مشخصی نیاز به دریافت کالا را دارند.
اما بخش بازرگانی شرکت که در جستجوی یک کالای با کیفیت است با مسائل مختلفی سر و کار دارد.
1- چالش هزینه
2- چالش زمان تحویل کالا
3- چالش خرید خارجی
4- چالش بررسی پیش فاکتورهای مختلف
5- چالش کیفیت مورد قبول کالا
چالش های خرید کالا در شرکت
تمام موارد بالا باعث میشود تا نیاز به یک سیستم خرید جامع و کامل احساس شود.
سیستم خرید تحت وب آهارسافت، با پیاده سازی انواع فرآیندهای خرید، به شما امکان مدیریت درخواست های خرید، بررسی پیش فاکتورهایی مختلف را فراهم می آورد که در زیر به بررسی برخی از این موارد میپردازیم:
- امکان ثبت درخواست خرید کالا به صورت تکی
- امکان ثبت درخواست خرید کالا به صورت انباشته
- قابلیت ضمیمه فایل اکسل برای تجمیع کالاها
- قابلیت گروه بندی کالاها به صورت سلسله مراتبی

- امکان تعریف برندهای کالا

- امکان تعریف تامین کنندگان کالا
- دسته بندی ادارات بر اساس گروه های مختلف

- امکان پیگیری فرآیندهای طی شده در هر زمان توسط افراد مختلف

- امکان سفارشی سازی فرآیند ها براساس نیاز هر شرکت
- مرتب سازی کارتابل براساس ورود جدید ترین کالاها
- نمایش تجمیعی درخواست کالا

- نمایش جزئیات اطلاعات هر کالا براساس {درخواست کالا} ، {کالا} و {اطلاعات مالی}

- امکان گفتگو با پرسنل سازمان جهت مشاوره در انجام تسک

- شماره گذاری روی { درخواست } و { کالا } جهت جستجوی آسان

- قابلیت مدیریت پیش فاکتورها به همراه ضمیمه فایل PDF
- امکان الصاق چندین پیش فاکتور روی کالاها به صورت گروهی و تکی
- امکان تایید یک پیش فاکتور به عنوان پیش فاکتور نهایی
- امکان گروه بندی کالاها براساس شماره فاکتور پرداختی

- امکان ارسال نوتیفیکیشن در زمان اختصاص تسک در کارتابل شما
سامانه مدیریت تامین آهارسافت، با ارائه انواع فرایندهای خرید اعم از کارپردازی و استعلامی، شرکت شما را در جهت مدیریت تامین درخواست های کالا کمک میکند.
- ۰ نظر
- ۱۸ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۱۶